۵۸ مرکز اقامتی و ٤٣ اقامتگاه بوم‌گردی در استان کردستان با ظرفیت اسکان بیش از شش‌هزار و ۵۰۰ نفر مهیای پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

منصور مهرزاد مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: ١٢ کمیته در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر از تاریخ ۲۰ اسفند ١٤٠٢ تا ٢٣ فرودین‌ماه ١٤٠٣ به مسافران نوروزی در استان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی بیان کرد: باتوجه به تقارن ایام مبارک ماه رمضان و تعطیلات عید نوروز جلسه ویژه‌ای نیز برای نحوه فعالیت واحدهای پذیرایی و رعایت شئونات ماه مبارک رمضان برگزار و نحوه فعالیت واحدهای پذیرایی نیز مشخص شده است.

مهرزاد با اشاره به اینکه ضمن آماده‌سازی عمارت‌ها و محوطه‌های تاریخی، برنامه‌های متعددی از جمله برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در ایام نوروز پیش بینی شده است، گفت: اخیرا از پایگاه اطلاع‌رسانی جاذبه‌های گردشگری استان کردستان رونمایی شد و از ادارات مربوطه درخواست می‌شود نسبت به ارسال اطلاعات و تصاویر مربوط به ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی اقدام نمایند.

 نرخ مراکز اقامتی کردستان برای نوروز ١٤٠٣ افزایش نمی‌یابد

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر ۵۸ مرکز اقامتی شامل هتل، هتل‌آپارتمان و مهمان‌پذیر و ٤٣ اقامتگاه بوم‌گردی در استان کردستان با ظرفیت اسکان بیش از شش‌هزار و ۵۰۰ نفر مهیای پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

وطن‌دوست گفت: ۱۳۰ رستوران و مجتمع بین‌راهی و ۵۶ دفتر خدمات مسافرتی نیز در این ایام آماده خدمت‌رسانی به مهمانان نوروزی هستند.

وی تاکید کرد: به منظور تسهیل سفر گردشگران در ایام تعطیلات نوروز ١٤٠٣ هیچ‌گونه افزایش نرخی در مراکز اقامتی استان نخواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.