رقابت ۴۸ کاندیدای نمایندگی مجلس در حوزه انتخابی سنندج، دیواندره و کامیاران + اسامی

عسکری گفت: ۴۸ نامزد انتخاباتی در حوزه انتخابی سنندج، دیواندره و کامیاران برای کسب ۲ کرسی نمایندگی مجلس با هم رقابت می‌کنند.

حسن عسکری فر ماندار سنندج اظهار کرد: در مدت زمان قانونی انتخابات ۱۱۶ کاندیدا ثبت‌نام خود را  نهایی کرده بودند که در هیئت اجرایی صلاحیت ۹۸ نفر آنان تایید شد.

وی با بیان اینکه در نهایت تعداد تایید صلاحیت‌شدگان این حوزه در شورای نگهبان به ۶۸ نفر رسید، افزود: از این تعداد دو نفر به حوزه‌های انتخابی قروه و دهگلان و سقز و بانه تغییر حوزه دادند و یک نفر هم از تهران به این حوزه اضافه شد.

به گفته عسکری، با انصراف ۱۹ داوطلب، اکنون ۴۸ نفر از این تعداد در کورس رقابت انتخابات باقی مانده و برای کسب دو کرسی نمایندگی  حوزه انتخابی سنندج، دیواندره و کامیاران رقابت خواهند کرد.

فرماندار شهرستان سنندج با اشاره به اینکه حدود ۶ هزار نفر کار برگزاری انتخابات را این در حوزه انتخابیه بر عهده دارند، یادآور شد: ۲۶۵ شعبه اخذ رای در این شهرستان مستقر خواهد بود.

وی در پایان سخنانش از مردم شهرستان سنندج خواست، با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای و شرکت در انتخابات، حماسه بی‌نظیر و باشکوه استقبال از رئیس جمهور را تکرار کنند.

رقابت ۴۸ کاندیدای نمایندگی مجلس در حوزه انتخابی سنندج، دیواندره و کامیاران + اسامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.