جذب ۹۰ درصدی اعتبارات توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در آذربایجان شرقی

رئیس اداره امور فن‌آوری‌های مکانیزه کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از جذب ۹۰ درصدی اعتبارات توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در استان طی امسال خبر داد.

آقای قهرمان نژاد با اشاره به اهمیت توسعه مکانیزاسیون کشاورزی و تامین و تخصیص اعتبارات خط شماره ۱۱ توسعه مکانیزاسیون کشاورزی گفت: استان آذربایجان شرقی با جذب حدود ۱۹۷ میلیارد تومان رتبه اول را بین ۳۲ استان هم از نظر مبلغ پرداختی و هم درصد جذب کسب کرده است.

وی ادامه داد: تعداد ۴۳۱ دستگاه انواع ماشین آلات و ادوات کشاورزی از جمله ردیف کار، سمپاش، قفس اتوماتیک مرغ، انواع ادوات دنباله بند در استان خریداری و تحویل شده است.

آقای قهرمان نژاد با بیان اینکه برای ۱۰۱ دستگاه کمباین غلات در استان آذربایجان شرقی تسهیلات ارائه شده است ادامه داد: این در حالی است که سهمیه ابلاغی ۳۲ دستگاه بوده و در استان بیش از ۳ برابر سهمیه ابلاغی تسهیلات ارائه شده است.

وی با بیان اینکه بعد از استان آذربایجان شرقی که رتبه نخست کشور را در جذب و پرداخت اعتبارات توسعه مکانیزاسیون کشاورزی به خود اختصاص داده استان‌های فارس و خراسان رضوی به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند یادآور شد: باقیمانده اعتبارات نیز تا پایان سال جذب خواهد شد و امیدواریم شاهد تحقق صددرصدی اعتبارات مکانیزاسیون در استان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار