استقرار ۱۰ صندوق ثابت و سیار اخذ رای در بیمارستان و دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

۵ صندوق اخذ رای ثابت و ۲ صندوق سیار در در بیمارستان‌ها و دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی در زاهدان و ۳ صندوق رای سیار نیز در سراوان و خاش مستقر خواهد بود.

 حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ۵ صندوق رای ثابت در سالن ورزشی ولایت، بیمارستان علی ابن ابیطالب علیه السلام، دانشکده پرستاری و مامایی، دانشکده دندانپزشکی، بیمارستان الزهرا (س) و دو صندوق اخذ رای سیار فردا در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) و بیمارستان بوعلی زاهدان مستقر خواهد بود.
وی عنوان کرد: همچنین صندوق رای سیار در بیمارستان‌های ایرانمهر و رازی سراوان و همچنین بیمارستان امام خمینی (ره) خاش مستقر خواهد بود.

وی ادامه داد: وجود صندوق‌های رای در بیمارستان‌ها، این اجازه را به بیماران بستری در بخش‌های درمانی که ناتوان از رفتن به محل‌های رای گیری هستند و همچنین کادر درمانی که شیفت‌های طولانی در محل کار خود حضور دارند می‌دهد تا بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصتی برای انتخاب افراد شایسته و کارآمد برای اداره کشور، تصمیم گیری‌ها و سیاست گذاری‌ها و تحقق توسعه و پیشرفت در جامعه است.

وی گفت: از عموم مردم استان، به خصوص همکاران گرانقدر خود در نظام سلامت دعوت میکنم با حضور پرشور و آگاهانه خود در انتخابات، در تعیین سرنوشت خود و جامعه خود نقش ایفا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار