فیلم سینمایی فسیل رکوردشکنی کرد

فیلم سینمایی «فسیل» که پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران لقب گرفته بود، در اکران آنلاین نیز رکورد زد.

فیلم سینمایی فسیل که بعد از حدود یک سال اکران عمومی و با فروش بالغ بر ۳۲۵ میلیارد تومان، عنوان دومین فیلم پرمخاطب سینمای پس از انقلاب را از آن خود کرد، اکران آنلاینش یک ماه زودتر اتفاق افتاد و علت این موضوع هم انتشار نسخه‌ای باکیفیت از فیلم است که به‌صورت غیررسمی منتشر شد.

 سیدابراهیم عامریان، تهیه‌کننده این فیلم اعلام کرد که همچنان از طریق پلیس فتا پیگیر مراجع پخش این نسخه هستند و هنوز نمی‌دانند دقیقا چه اتفاقی باعث قاچاق این فیلم شده است.

حال اين فيلم در اکران آنلاین نیز رکورد زد و در روز نخست اکران آنلاین در پلتفرم فیلیمو با فروش ۸۴ هزار و ۷۹۲ قطعه بلیت و درآمد ۶ میلیارد و ۷۸۴ میلیون تومان توانست رکوردشکنی اکران در سینما را در نمایش خانگی هم تکرار کند.    

پیش از این، فسیل در اکران سینما‌ها نیز با جذب بیش از ۷ میلیون و ۴۴۴ هزار مخاطب، پربیننده‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران در سال اول اکران لقب گرفته بود. این کمدی ساخته کریم امینی است و ابراهیم عامریان آن را تهیه کرده است.     

بهرام افشاری، هادی کاظمی، ایمان صفا، الناز حبیبی، الهه حصاری، بابک کریمی، سیدجواد هاشمی و غلامرضا نیکخواه بازیگران این کمدی پر فروش‌اند.     

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار