رئیس دفتر رئیس‌جمهور:

برای انتخابات از نظارت مردمی بهره حداکثری گرفته شده است

اسماعیلی گفت: برابر گزارشی که ارائه شد برای انتخابات از نظارت مردمی بهره حداکثری گرفته شده است.

غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در بازدید از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان گفت: وظیفه خود می‌دانم تا از مردم بصیر، آگاه و همیشه در صحنه که امروز براساس گزارشاتی که از مبادی مختلف به دست ما رسیده بیانگر حضور پرشور این مردم است، تشکر کنم و به مجریان و ناظران و دست‌اندرکاران امر انتخابات عرض خسته نباشید دارم، چون تلاش مجدانه آن‌ها از ماه‌ها قبل آغاز شده و امروز در قله فعالیت هستند.

وی اظهار کرد: بالغ بر ۶۰۰ هزار نفر در حوزه اجرا و بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر عهده‌دار امر انتخابات هستند. 

اسماعیلی بیان کرد: ناظران تمام تلاششان این است که ضریب اطمینان مضاعف سلامت امر انتخابات را با تلاش خود پاس بدارند و خیل عظیم ناظران اطمینانی را به مردم می‌دهد که تلاش آن‌ها پاس داشته می‌شود. 

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تصریح کرد: برابر گزارشی که ارائه شد از نظارت مردمی بهره حداکثری گرفته شده و با مراجعه با سامانه مردم‌ناظر موضوعی که نیاز به پیگیری باشد جزء اقدامات شایسته‌ای است که وظیفه داریم از عزیزان تشکر کنیم. امیدواریم در ساعات آینده، هم حضور بیشتر مردم و هم تلاش بیشتر ناظران را شاهد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
به امید اینکه حقوق های صد ملیونی ناحقی که نا اهلان رانتی میگیرند سرطان بشه برای خودشون و بچه هاشون ، ان شاء الله سودای میلیاردی بازار های بیت کوین و رمز ارز خارجیشون که مالیاتش رو هم نمی دند سرطان شه برای خودشون و بچه هاشون، به امید شفافیت نفت و بانک ایران
آخرین اخبار