هشت هزار بسته غذایی در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان توزیع شد

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: هشت هزار بسته غذایی در چند روز اخیر در مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان توزیع شد و تا امشب ۱۰ هزار بسته دیگر به منطقه ارسال می‌شود.

یعقوب سلیمانی   در حاشیه بازدید از مناطق درگیر سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان   اظهار کرد: بعد از وقوع سیل در جنوب این استان تیم‌های امدادی هلال احمر با تمام توان برای ارائه خدمات به آسیب دیدگان وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: هم اکنون ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات به صورت زمینی در حال خدمات رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان هستند و از روز گذشته نیز ۲ بالگرد برای خدمات رسانی فعال شده است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه خدمات رسانی به مردم درگیر سیل سیستان و بلوچستان به بهترین نحو و بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، افزود: ۱۵ سوتی پرواز از روز گذشته تاکنون برای ارسال بسته های غذایی و خدمات مورد نیاز در مناطق سخت گذر این استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی در سیستان و بلوچستان تدابیر لازم برای خدمات رسانی مطلوب و پیشگیری از وقایع احتمالی در منطقه اندیشیده شده است و نگرانی از حیث وجود ندارد.

برچسب ها: امدادرسانی ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.