۲ میلیون و ۳۰۰ هزار پروژه نهضت ملی مسکن در مراحل مختلف ساخت قرار دارد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت دو میلیون و ۳۰۰ هزار پروژه نهضت ملی مسکن در سراسر کشور آغاز شده است.

 ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: از تامین زمین و کسری، آماده سازی  خدمات زیربنایی و روستایی ،  وضعیت عملکرد استان ها در بازآفرینی شهری، بحث طرح های تنطیم گیری،  احتکار زمین، کنترل بازار اجاره،  طرح جوانی جمعیت و موضوعات طرح نهضت ملی مسکن در تمامی استان ها امروز در  جلسه ماهیانه گزارش داده شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، وی افزود: در این جلسات  تمامی مسئولان اقدام به بررسی مسائل و مشکلات در این حوزه می کنند و ما در سطح ملی اقدام به پیگیری مشکلات می کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه  نهضت ملی مسکن با سرعت در حال پیش رفتن است و پیشرفت قابل قبولی دارد  گفت: در  بحث تامین زمین ابتدا دولت چالش های زیادی داشت  و  بخش عمده ای از  زمان دولت صرف تأمین زمین شد.

او گفت: قانون جهش تولید مسکن که ابلاغ شد ورود زمین الحاق شده صفر بود و آمار بانک زمین صفر بود اما بعد از تامین زمین  توانستیم  ۲میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکونی  را پای کار بیاوریم و دولت در  بخش تامین زمین و اجرا کار بزرگی در دستور کار دارد.

وی افزود: در قانون جهش تولید مسکن ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در دستور کار قرار دارد و دولت تنها  وظیفه ساخت واحدهای مسکونی حمایتی را در دستور کار خود دارد و در سایر بخش ها با تامین زمین و ارائه تسهیلات از ساخت این پروژه ها حمایت می کند.

وی اظهار کرد: ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار در مراحل مختلف ساخت قرار دارد و در سایر بخش ها از جمله واحدهای مسکن روستایی پیشرفت خوبی داشته ایم و در پروژه های دیگر بحث تامین تسهیلات را در دستور کار خود قرار داده ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
حسینی
۰۸:۲۳ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
اول از همه اینا شعاره ثانیا تا تحویل داده بشه سالها زمان میبره وثالثا مسکن ملی تحویل جوانها داده بشه در اوایل جوانی همه رو تحت سلطه خودتون قرار بدین زیر فشار وام فکر کردین شهرته شاهکار کردین.....اگه مسکن رایگان تحویل ملت دادین شاهکار کردین در این صورت هم جوانها تشویق به ازدواج میشن وهم تشویق به بچه دار شدن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
برای خانوناده های 2 -3-4 نفره هم شرایط فراهم کنید برای ثبت نام همه ایران 3 تا 4 بچه ندارند که ثبت نام نهضت مسکن شده اولویت واسه اونا بقیه چیکار کنند
آخرین اخبار