خدمات کمیته امداد باید ارتقا یابد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خدمات کمیته امداد در شرایط فعلی نقش موثری در خدمت رسانی به نیازمندان دارد و باید ارتقا یابد.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار جمعی از مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری گفت: کمیته امداد در این شرایط سخت و تحریم‌ها نقش موثری در خدمات رسانی به محرومان در زمینه‌های مختلف داشته که باید این خدمات ارتقا یابد.

او با اشاره به اینکه در زمینه خدمات رسانی به مددجویان باید سعی شود شأن و شخصیت افراد حفظ شود افزود: کمیته امداد برای مستقل شدن افراد تحت پوشش باید همواره تلاش کند.

عرب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی نیز گفت: از آغاز سال تاکنون در حوزه ازدواج دختران تحت پوشش کمیته امداد در استان، ۶۰۰ سری جهیزیه و در روز احسان و نیکوکاری ۶۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان شامل ۵ قلم کالا اهدا شده است.

او از ایجاد زمینه اشتغال و خودکفایی ۳ هزار و ۸۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد در امسال خبر داد و اظهار کرد: در خصوص ساخت و بازسازی اماکن محرومین نیز در سال جاری ۲ هزار واحد مسکونی در استان ساخت و مرمت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.