سردار اخوان خبر داد؛

راه‌اندازی ۲۴۷ بیمارستان سیار سپاه در کشور طی یک سال

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه امروز در لنگرود گفت: طی یک سال گذشته ۲۴۷ بیمارستان سیار توسط سپاه در کشور راه‌اندازی شده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد اخوان مهدوی، فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (یکشنبه ۲۰ اسفند ماه) در آیین افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی دکتر شهید محمد حبیبی پور فتیده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه در مریدان لنگرود گفت: کادر درمان و بهداشتی تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان مریدان لنگرود در کرونا هم به یاری مردم شتافته است.

او با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۲۴۷ بیمارستان سیار در کشور توسط نیروی زمینی سپاه راه‌اندازی شده است، افزود: در این مراکز هزاران عمل جراحی در کنار سایر خدمات سلامت‌محور به مردم ارائه شده است.

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه وجود بیمارستان‌های سیار را از شاخص‌های اقتدار نظام برشمرد و تصریح کرد: تأمین مقوله درمان و ارائه خدمات سلامت‌محور در شرایط بحرانی کار بسیار دشواری است، اما نیروی زمینی سپاه به آن دست‌یافته است.

سردار  احمد اخوان مهدوی

سردار اخوان با بیان اینکه سپاه در تأمین سلامت نیز پای کار مردم است، گفت: مردمداری، مردم زیستی و خدمت مطلوب به مردم در سپاه با قوت دنبال می‌شود.

آیین افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی دکتر شهید محمد حبیبی پور فتیده

او با بیان اینکه تنها ۱۰ درصد ظرفیت درمانگاهی مریدان لنگرود تخصیص به پایوران و خانواده‌های آنها دارد، افزود: مابقی این ظرفیت به مردم منطقه خدمت خواهد کرد و این یک افتخار بزرگ است.

آیین افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی دکتر شهید محمد حبیبی پور فتیده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
تبلیغات