پوشش بیش از ۳ میلیون نفر در طرح تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران

مدیرعامل شرکت فاضلاب شهر تهران گفت: طرح فاضلاب تهران ۷۲ درصد پیشرفت داشته است.

مدیرعامل شرکت فاضلاب شهر تهران گفت: طرح فاضلاب تهران ۷۲ درصد پیشرفت داشته و در حال حاضر ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر تحت پوشش این تصفیه خانه جنوب تهران هستند.

 عباسعلی مصرزاده، مدیرعامل شرکت فاضلاب شهر تهران گفت: ورود تصفیه خانه غرب تهران به عنوان دومین تصفیه خانه بزرگ شهر تهران باعث شد درصد برخورداری جمعیت شهر تهران از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب شهر تهران رشد قابل توجهی داشته باشد. با اقدامات انجام شده در شبکه جمع آوری فاضلاب در تصفیه خانه و نصب انشعابات، بیش از ۹۰ درصد در اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب پیشرفت داشته ایم و تصفیه خانه‌ها قدری عقب‌تر و تاکنون ۶۰ درصد تحت پوشش هستند.

او با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران به عنوان بزرگترین تصفیه خانه ایران محسوب می‌شود، افزود: قرار است در ۸ فاز، این تصفیه خانه جمعیت ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از شهر تهران را تحت پوشش خود قرار دهد و در حال حاضر اکنون ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر تحت پوشش این تصفیه خانه هستند. زمانی که تصفیه خانه آماده بهره برداری و شبکه جمع آوری اجرا و نصب انشعاب هم انجام شده باشد، در این شرایط جمعیت از این خدمات برخوردار خواهند بود.

مصرزاده در ارتباط با آخرین وضعیت احداث تصفیه خانه در منطقه ۲۲ تهران، خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین توافقاتی که با شهرداری تهران داشتیم، احداث ۴ تصفیه خانه برای منطقه ۲۲ تهران در دستور کار قرار گرفته بود با این هدف که فاضلاب ساکنان آن منطقه در همان محل تصفیه و پساب تصفیه شده و برای آبیاری فضای سبز همان منطقه استفاده شود تا این بازچرخانی در همان محدوده مورد استفاده قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار