رفع تداخل ۸۸ درصد اراضی کشاورزی استان قزوین

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۸۸ درصد از پلاک‌های اراضی کشاورزی استان با تعامل و همکاری دستگاه‌های متولی رفع تداخل شده است.

محمدحسین عطایی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: رفع تداخل ۸۹۳ پلاک از اراضی کشاورزری استان قزوین در کمیسیون رفع تداخل به پایان رسیده و بررسی ۱۱۹ پلاک یاقی مانده نیز در دستور کار است.

وی اضافه کرد: استان قزوین هزار و ۲۰۲ پلاک دارد که با کسر ۱۹۰ پلاک مستثنیات (تفکیک شده) هم اکنون هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل اراضی است که کار کارشناسی بخش اعظم آن به اتمام رسیده است.

عطایی اظهار کرد: هم اکنون با پیگیری قرارگاه رفع تداخل اراضی کشاورزی در استان قزوین، کار‌های سه شهرستان بویین زهرا، آوج و البرز به اتمام رسیده و هم اکنون کار‌های کارشناسی در شهرستان‌های آبیک، قزوین و تاکستان با قوت در حال پیگیری است.

این مسئول ادامه داد: برنامه ریزی شده که در طول هفته حداقل ۱۰ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین در کمیسیون مربوطه رفع تداخل شود که سهم هر شهرستان تقریبا ۲ پلاک در هفته است.

عطایی بیان کرد: سنددار کردن اراضی کشاورزی گامی در راستای تثبیت و توسعه اشتغال بخش کشاورزی و راهی به سوی توانمندسازی بهره برداران و تولیدکنندگان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار