طرح انتزاع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از قوه قضائیه به اتفاق آرا رد شد

مصوبه مجلس مبنی بر انتزاع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از قوه قضائیه و الحاق آن به دولت در جلسه فوق العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام به اتفاق آرا رد شد.

در جلسه فوق العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام مورخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲، طرح انتزاع سازمان ثبت از قوه قضائیه و الحاق آن به دولت به اتفاق آرا رد شد.

این طرح که در بند الحاقی ماده ۱۱۴ لایحه برنامه هفتم مطرح و توسط مجلس تصویب شده بود، در حالی در صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام رد می‌شود که پیش از این در نیمه بهمن سال جاری توسط شورای نگهبان مغایر اصل ۱۶۰ قانون اساسی دانسته شده بود.

در ۹ بهمن پس از اصرار نمایندگان مجلس شورای اسلامی جلسه علنی در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم، در نهایت این طرح در جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بررسی نهایی قرار گرفت و با اتفاق آرا این طرح رد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Maryam
۲۱:۴۶ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
لطفا طرح جداسازی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از وزارت جهاد کشاورزی رو به شورا بگذارن، چون اهدافشون با هم فرق میکنه، تا مدتی دیگه با این وضعیتی که جهاد کشاورزی پیش میره چیزی از جنگل و مرتع و منابع عمومی وانفال باقی نمیمونه....
Iran (Islamic Republic of)
دولت
۲۰:۳۰ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
دولت محترم ساخت و ساز در تهران منطقه یک را ممنوع کند و ساخت های لوکس غیر مجاز را تخریب کند با تشکر از دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
دولت محترم ساخت و ساز در تهران منطقه یک را ممنوع کند و ساخت های لوکس غیر مجاز را تخریب کند با تشکر از دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
به امید اینکه حقوق های صد میلیونی ناحقی که نا اهلان رانتی میگیرند سرطان بشه برای خودشون و بچه هاشون ، ان شاء الله سودای میلیاردی بازار های بیت کوین و رمز ارز خارجیشون که مالیاتش رو هم نمی دند سرطان شه برای خودشون و بچه هاشون، بیت کوین سلاح انتخابات امریکاس برای نابودی اقتصاد ایران و کشورهای درحال توسعه. به امید شفافیت نفت و بانک ایران
آخرین اخبار