افتتاح دفتر خبری صداوسیما در مهریز

دفتر خبری صدا و سیما با حضور جمعی از مسئولان در مهریز افتتاح شد.

دوازدهمین دفتر خبری صدا و سیمای استان یزد در فرمانداری مهریز فعالیت خود را بطور رسمی آغاز کرد.

احسان کریمی مدیرکل صدا و سیمای استان یزد در آئین افتتاح این دفتر گفت: معرفی ظرفیت‌ها، نخبگان، آداب ورسوم و مؤلفه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مهریز از جمله وظایف دفاتر خبری در شهرستان هاست.

 افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ دفتر خبری در استان یزد راه اندازی شده و هدف اصلی ایجاد دفاتر خبری هویت گستری و عدالت محوری است.

عزیزی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد هم در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات خبرنگاران آزاد صدا و سیمای استان یزد در شهرستان‌های مختلف گفت: فعالیت خبرنگاران آزاد در مناسبت‌های مختلف سال بویژه رویداد‌های ملی و سیاسی همچون ایام پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات اسفندماه ستودنی است.

حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز هم در این مراسم از خبرگزاری صدا و سیما بعنوان یکی از منابع خبری مهم و قابل اعتماد یاد کرد و افزود: فعالیت این خبرگزاری در عصر کنونی نقش مهمی در تبیین حقایق و جهاد تبیین دارد.

دهقان فرماندار مهریز هم با قدردانی از تلاش آقای منصوری خبرنگار صدا و سیما در شهرستان مهریز برای انعکاس رویداد‌های این شهرستان گفت: دفتر خبری مهریز با بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار تجهیز شده است تا در ادامه کار، بصورت جدی یاریگر مسئولان برای انعکاس رویداد‌های خبری و بازتاب مطالبات مردمی باشد.

معاون خبر صداوسیمای استان یزد هم در ادامه این مراسم هدف از راه اندازی دفاتر خبری را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و گفت: این دفاتر، در معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و انعکاس رویداد‌های مختلف در منطقه نقش موثری دارند.

مهدی سلطانی افزود: هم اکنون ۴۰ نفر از همکاران به عنوان خبرنگار آزاد در سطح استان و مناطق مختلف با صدا و سیمای استان یزد فعالیت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار