اهدایی ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به نیازمندان بناب

در آستانه سال نو، ۷۱۰ خنچه، ۱۱ سری جهیزیه و ۹ سری سیسمونی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیریه زینبیه (س) بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.

بانوان نیکوکار و فعالان قرآنی موئسسه خیریه زینبیه (س) شهرستان بناب با تلاش و با همت مردمان سخاوتمند این شهرستان جهیزیه و سایر نیازمندی‌های نوعروسان شهرستان را فراهم کنند که این بانوان نیکوکار و فعال قرآنی شهرستان بناب در اقدامی شایسته و خداپسندانه در آستانه عید نوروز زمینه خوشحالی نیازمندان تازه عروس و داماد را فراهم کردند.

مؤسسه خیریه زینبیه (س) بناب یکی از مؤسسه‌های خیریه بانوان در این شهرستان است که ۱۱ سری جهیزیه شامل: چارو برقی، پلوپز، سرویس چینی، سرویس قابلمه، مخلوط کن، چرخ خیاطی و فرش ماشینی هرسری با ارزش ۴۴ میلیون تومان، ۲ سری کادوی بله برون هر سری به ارزش ۶۰ میلیون تومان، ۹ سری وسایل سیسمونی هر سری به ارزش ۱۰ میلیون تومان و همچنین ۷۱۰ بسته غذایی و خونچه شب عیدی نوعروسان شامل: برنج، روغن، گوشت، قند و چای رشته، پنیر، شکلات، آجیل هر سری به ارزش یک میلیون و ششصد و پنجاه هزار تومان در مجموع یک میلیارد و هشتصد پنج میلیون و پانصد هزار تومان به خانواده‌های نیازمندان این شهرستان اهدا کنند.

این بانوان خیر ۲۲ سال است در این زمینه فعالیت داشته و هر سال با کمک خیرین اقدامات شایسته‌ای را برای نیازمندان انجام داده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار