شهرداران سیستان و بلوچستان باید برای تامین هزینه‌های شهر، درآمدزایی داشته باشند

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت‌ شهرداری‌ها برای ایجاد درآمد، گفت: شهرداران باید برای تامین هزینه‌های شهر درآمدزایی داشته باشند و متکی به اعتبارات دولتی نباشند.

  محمد کرمی در حاشیه بازدید از سازمان همیاری شهرداری های سیستان و بلوچستان اظهارکرد: انتظار داریم؛ شهرداران، کارها را با جدیت پیش ببرند و چهره شهرها را مطابق با الگوها و نمونه های برتر کشوری تغییر دهند.

وی تصریح کرد: شهرداران باید از توانایی و ظرفیت نیروهای جوان استفاده کنند چرا که این جوانان سرشار از انرژی و خلاقیت هستند که باید در راه درست به کارگیری شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مردم نیز بایستی در اداره امور شهر، مشارکت کنند و با شهرداری همراهی لازم را به عمل آورند و در کنار مسوولان پای کار باشند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه مردم سیستان و بلوچستان همراهی خوبی با مسوولان و شهرداران دارند که لازم است از آنها بخواهیم پای کار بیایند.

کرمی با اشاره به مشارکت خوب مردم هیدوچ در نظافت این شهر اذعان کرد: مردم این شهر با مشارکت و همدلی در امر نظافت و آراستگی چهره شهرشان به شهرداری کمک می کنند.

وی افزود: باید زمینه سرمایه گذاری مردمی را تسهیل کرد و موانعی که موجب اتلاف وقت مردم می‌گردد را برطرف کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سیل اخیر شاهد همیاری بی‌نظیر مردم بودیم به گونه‌ای که هیچ گونه تلفات جانی نداشتیم.

 
 

برچسب ها: استانداری ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.