استاندار:

آموزش و پرورش باید از استعدادهای جوانان و نوجوانان به نحو مطلوب بهره‌گیری کند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز آموزش و پرورش مسئولیت خطیری بر عهده دارد چرا که باید بتواند از استعدادهای موجود در جوانان و نوجوانان به نحو مطلوب بهره‌گیری کند.

  محمد کرمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: همه مجموعه ها باید به آموزش و پرورش کمک کنند تا شاهد رشد و توسعه استان باشیم.

وی با اشاره به استعداد بی نظیر جوانان ایرانی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد رشد نسل جوان از نظر علمی هستیم بنابراین باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: امروز آموزش و پرورش مسئولیت خطیری دارد چرا که باید بتواند از این استعدادهای موجود در جوانان و نوجوانان به نحو مطلوب بهره‌گیری کند.

وی اذعان کرد:  داشتن معلم توانمند یک عامل بسیار تاثیرگذار در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بوده چرا که این معلم است که تاثیرات بسیار عمیقی می تواند بر دانش‌آموزان داشته باشد بنابراین تداوم آموزش معلمین یک عامل بسیار مهم در توانمند سازی آنان بوده چرا که این استاد است که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر شاگرد خود بگذارد.

کرمی ادامه داد: استمرار ارتباط خانواده‌ها با مدارس اهمیت بسزایی دارد لذا باید خانواده ها را در امر آموزش فرزندان مشارکت داد.

وی تاکید کرد: نگاه توحیدی باید در فرزندانمان تقویت شود لذا باید فرهنگ اقامه نماز و قرائت قرآن در جوانان و نوجوانان نهادینه شود.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم در سفر ریاست محترم جمهور به مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری و چابهار تقویت و ایجاد زیرساخت‌های مهمی چون راه بود بنابراین باید با برنامه‌ریزی درست این مهم را محقق کنیم.

 

   
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار