توزیع ۱۱۹ تُن کالای اساسی در میاندوآب آغاز شد

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: توزیع ۱۱۹ تُن انواع کالا‌های اساسی در مناطق مختلف این شهرستان آغاز شد.

رضا مقدم مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با بیان اینکه هیچ گونه کمبودی در کالا‌های اساسی در آستانه سال جدید در شهرستان نخواهیم داشت، اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار و تأمین مایحتاج عمومی مردم همزمان با ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال، ۵۶ تن برنج، ۵۵ تن شکر، چهار تن مرغ منجمد و چهار تن گوشت قرمز منجمد به قیمت مصوب دولتی در قالب طرح ضیافت (عید تا عید) در سطح شهرستان توزیع می‌شود.

وی افزود: امسال ۸۸۹ تُن انواع کالا‌های اساسی، ۳۳۹ تن برنج، ۴۴۶ تن شکر، ۹۸ تن مرغ و ۶ تن گوشت قرمز به نرخ دولتی و با نظارت بازرسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان میاندوآب از طریق واحد‌های صنفی این شهرستان توزیع شده است.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: بمنظور برقراری آرامش در بازار، مبارزه با احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه و هرگونه تخلف در روند توزیع کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم، تعداد پنج هزار و ۳۳۱ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و فروشگاه‌های این شهرستان توسط بازرسان و کارشناسان جهاد کشاورزی انجام شده است.

وی با اشاه به اینکه مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند، تاکید کرد: شهروندان در شرایط فعلی تا رسیدن به تعادل عرضه و تقاضای کالا‌های اساسی، از خرید مازاد بر نیاز مصرف روزانه خود خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.