ارائه مشاوره خانواده در حرم مطهر بانوی کرامت در ماه مبارک رمضان

مسئول واحد امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت از ارائه خدمات مشاوره خانواده از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ در واحد مشاوره صحن جوادالائمه (ع) و از ساعت ۲۰ تا ۲۳ در مقبره پروین اعتصامی در صحن امام رضا (ع) خبر داد.

به نقل از آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، حجت‌الاسلام انصاری در گفت‌وگویی خبری با اشاره به فعالیت‌های این اداره در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز اظهار کرد: واحد مشاوره حرم مطهر در ماه مبارک رمضان همه‌روزه از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ به زائران و مجاوران خدمت‌رسانی خواهد داشت.

 وی افزود: هر شب از ساعت ۲۰ تا ۲۳ مشاوره با موضوعات خانواده، تربیت فرزند، ازدواج و سایر موضوعات حوزه خانواده در مقبره پروین اعتصامی ارائه می‌شود و ویژه‌برنامه پرسمان خانواده نیز هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۲ در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 مسئول واحد امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: هر هفته پنجشنبه‌ها از ساعت ۲۰ کارگاه خانواده به‌صورت مجازی در کانال خانواده فاطمی در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/khanevadeh_fatemi/۳۶۵۲ برگزار می‌شود و همچنین یک مسابقه با اهدای جوایز متبرک از محتوای برنامه کارشناس محور عصر‌های حرم مطهر در کانال خانواده فاطمی برگزار می‌شود.

 وی گفت: اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت نیز از ۲۶ اسفند تا ۶ فروردین تعطیل خواهد بود و از شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) به‌صورت ویژه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار