پیش‌بینی جمع آوری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در جشن نیکوکاری ملایر

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر از پیش‌بینی جمع‌آوری مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی در جشن نیکوکاری امسال خبر داد.

ملایعلی خراسانی گفت: امسال همانند سال‌های گذشته جشن نیکوکاری در آستانه عید نوروز در حال برگزاری است که از ابتدای اسفندماه شروع و تا پایان سال جاری ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه در این راستا کمیته امداد ملایر به برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی سه نقطه شهر ملایر، اقدام کرده است، گفت: این پایگاه‌ها شامل پایگاه در میدان امام و پارک چمران و همچنین ۱۲ مرکز نیکوکاری است، همزمان با نماز جمعه پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در میعادگا‌های نماز جمعه شهرستان برپا شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر توزیع ۲۰ هزار پاکت بین دانش‌آموزان مدارس برای جمع‌آوری و کمک به دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش این نهاد را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد ملایر در هفته احسان و نیکوکاری دانست.

خراسانی از پیش‌بینی جمع‌آوری مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی در جشن نیکوکاری امسال خبر داد و گفت: سال گذشته نیز ۸۶۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری و در بین خانواده‌های زیر پوشش این نهاد توزیع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار