اجرای طرح خالص فروشی در قنادی‌های ایلام

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: طرح خالص فروشی انواع شیرینی و همچنین رتبه بندی قنادی‌ها در استان اجرا می‌شود.

مهدی کاکاخانی معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت ایلام اظهار داشت: مشتریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف عدم کسر وزن جعبه و بسته بندی در هنگام عرضه شیرینی مراتب از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

وی افزود: در اجرای طرح رتبه بندی واحد‌های قنادی در گروه درجه یک و ۲، قیمت انواع زولبیا و بامیه برای واحد‌های درجه یک ۱۳۰ هزار تومان و برای واحد‌های درجه دوم ۱۱۰ هزار تومان تعیین شده است.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت ایلام اضافه کرد: چنانچه این واحد‌ها قیمت‌های ابلاغی رعایت نکنند برابر قانون با آنان برخورد می‌شود.

کاکاخانی گفت: نصب نرخنامه مقابل در معرض دید مشتریان الزامی بوده و عدم درج قیمت تخلف محسوب می‌شود که در صورت عدم رعایت این موضوع، برای متخلفین پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به استمرار بازرسی ویژه و نظارت‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: در برخورد با تخلفات صنفی هیچگونه ملاحظه‌ای وجود ندارد بنابراین تشکیل پرونده‌ها با وضع جرایم سنگین در انتظار متخلفین خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.