رئیس سازمان اورژانس کشور خبر داد:

آغاز طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفندماه

رئیس سازمان اورژانس از آغاز طرح سلامت نوروزی خبر داد و گفت: اولین تذکر به یکی از روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی به دلیل عدم آمادگی برای خدمات سلامت نوروزی داده شد.

جعفر میعادفر در نشست خبری طرح سلامت نوروزی که با حضور وزیر بهداشت و معاونان بهداشت و درمان وزارت بهداشت در ستاد این وزارتخانه برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه در ایام تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۲، بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر در حوادث ترافیکی، جان خود را از دست دادند که امیدواریم امسال با رعایت قوانین رانندگی و تلاش سازمان‌های امدادی شاهد کاهش حوادث، مصدومیت‌ها ومرگ و میر در ایام نوروز باشیم.

وی از برگزاری جلسات ستاد سلامت نوروزی از یکماه پیش با حضور ذینفعان درون بخشی و برون بخشی برای تامین سلامت مردم و مسافران در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی خارج از وزارت بهداشت از جمله نیرو‌های مسلح، وزارت رفاه و سازمان تامین اجتماعی خدمات بهداشتی و درمانی را ارائه می‌کنند که هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مردم در عید نوروز با آنها انجام شده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: تیم‌های نظارتی سازمان اورژانس کشور در کنار تیم‌های نظارتی معاونت‌های بهداشت و درمان به صورت مداوم، آمادگی مراکز بهداشتی و درمانی در ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و فوریت‌های پزشکی در ایام نوروز را پایش و بررسی می‌کنند.

گفتنی است در حاشیه این نشست خبری، وزیر بهداشت با اهدای لوحی از تلاش‌های معصومه مهرآور کارشناس مرکز ارتباطات اورژانس بابل و جمعی از کارکنان اورژانس بابل در نجات جان یک مادر و نوزاد گرفتار در برف که مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار گرفته بود، تجلیل کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار