فرماندار ویژه مهاباد:

تسهیلات دولتی به روستاییان اطلاع‌رسانی شود

فرماندار ویژه مهاباد گفت: تسهیلات و خدماتی که دولت برای روستاییان در نظر گرفته، باید اطلاع‌رسانی شود تا بتوانند به صورت همگانی از آن استفاده کنند.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در جلسه نشست مشورتی با دهیاران، گفت: دهیاران، نماینده دولت در سطح روستا‌ها هستند که باید تمام خدمات دولتی را به اطلاع روستاییان برسانند.

وی اضافه کرد: امسال بنیادمسکن برای تعمیر و بازسازی هر واحد روستایی ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کند که با آگاه‌سازی صحیح تمام روستاییان واجد شرایط می‌توان از آن بهره‌مند شوند.

فرماندار ویژه مهاباد از دهیاران بخش‌های مرکزی و خلیفان خواست که هر گونه مشکل، نزاع و دغدغه روستاییان را به فرمانداری اطلاع دهند و به صورت جدی پیگیر مطالبات آنان باشند.

عباسی اضافه کرد: دهیاران نسبت به ساخت و ساز‌های غیرمجاز در باغ‌ها و همچنین تخریب منابع طبیعی حساس بوده و از طریق دستگاه‌های متولی نسبت به حفظ اراضی ملی تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه تبعیض در ارائه خدمات قابل قبول نیست، گفت: با هرگونه رانت و باند بازی در تسهیلات روستایی، توزیع نهاده و سایر خدمات مقابله کرده و خط قرمز ما است.

در ادامه جلسه تعدادی از دهیاری‌ها مطالبات و مشکلات خود را در حضور فرماندار ویژه مهاباد مطرح کردند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای ۱۹۷ روستا در ۲ بخش مرکزی و خلیفان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.