واگذاری زمین برای اجرای طرح نهضت فرزند آوری در شهرستان بستان آباد

فرماندار شهرستان بستان آبادگفت: واگذاری زمین برای اجرای طرح نهضت فرزند آوری در شهرستان بستان آباد از اوایل خرداد ماه تحویل متقاضیان خواهد شد.

علیرضا توری در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان بااشاره به ثبت نام بیش از ۳۰۰ نفر در طرح ملی مسکن و نهضت فرزند آوری در شهرستان کفت: تاکنون به جهت کمبود زمین نتوانسته بودیم، زمین مورد نیاز این افراد را تامین کنیم که با تلاش و پیگیری‌های لازم و تامین زمین نسبت به اخذ سند و مجوز‌های لازم اقدام شده و اوایل خرداد زمین‌ها واگذار خواهند شد.

وی افزود: ملت ایران و مردم عزیزشهرستان در انتخابات ۱۱ اسفند حماسه آفریدند.

وی ادامه داد: دوره جدید برای مردم و مسئولان وظایف خطیر وسنگینی وجود دارد که برای حل مشکلات و ارائه خدمات شایسته به مردم شهرستان همه مسئولان باید متحد و همدل باشند.

 نماینده مردم شهرستان در مجلس و منتخب مردم برای دوره دوازدهم هم بیان کرد: خالصانه از همه مردم عزیز و مسئولان برگزاری انتخابات برای خلق حماسه بزرگ و عمل به فرامین مقام معظم رهبری قدردانی و تشکر میکنم

غلامرضا نوری گفت: حضور مردم در انتخابات پیام‌های مهمی برای مسئولان داشت که باید با دریافت این پیام‌ها، در جهت ارائه خدمات بهتر و سیاست گذاری بهتر در حوزه‌های مختلف تلاش کنند.

وی افزود: اولویت فعلی کشور مسائل اقتصادی است ولی حوزه‌های مختلف از جمله سیاسی و فرهنگی نیز نیازمند تصمیمات مهم و تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: مجلس آینده مجلسی پرتکاپو و فعال خواهد بود و امیدواریم حضور سلایق مختلف در مجلس در نهایت به پیشرفت و توسعه در کشور منجر شود.

نماینده مردم بستان آباد همچنین حوزه راه و آب را از چالش‌های اساسی در حوزه شهرستان برشمرد و گفت: حل مشکل کمبود آب شرب اولویت اصلی شهرستان است که تقویت زیرساخت‌ها، حل مشکل انتقال آب سد کلقان و فرهنگ سازی برای استفاده صحیح از آب از جمله برنامه‌ها و اقدامات مسئولان شهرستان برای حل مشکل آب شرب در منطقه است.

نوری ادامه داد: بیش از ۷۵ میلیارد تومان اعتبار برای حل مسکل آب شرب در شهرستان برای سال آینده پیش بینی شده است که می‌تواند بخش بزرگی از مشکلات حوزه آب در منطقه و روستا‌ها را حل نماید.

امام جمعه بستان آباد در جلسه شورای اداری هم گفت: حضور ۶۳ درصدی مردم شهرستان در انتخابات ۱۱ اسفند برگ زرین دیگری در تاریخ شهرستان به ثبت رساند.

حجت الاسلام غفاری  باقدردانی از این حضور مردم گفت: این حضور وظیفه مسئولان ومنتخب مردم را چندبرابر می کند و باید برای حل مشکلات منطقه به ویژه کمبود آب شرب کمر همت ببندند.

وی با ابراز گله مندی از عدم انتقال آب سد کلقان به شهرستان در بیش از ده سال گذشته گفت: هم مردم و هم مسئولان به خوبی میدانند که راهکار حل مشکل آب شرب شهرستان حل مشکل انتقال آب کلقان است، اما اینکه تاکنون حل نشده مردم را گله‌مند کرده است

وی ادامه داد: پرهیز از اسراف و تلاش برای مصرف بهینه آب در بین مردم هم ضروری است، اما وقتی آب در پشت سد کلقان وجود دارد و مردم مشکل آب دارند باید مسئولان امر را به تکاپوی بیشتر برای حل مشکل وادارد.

برچسب ها: مسکن ، فرزندآوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار