لیگ عربستان؛

الهلال فقط چند ثانیه تا توقف رکورد تاریخی‌اش فاصله داشت/ پیروزی الاتحاد در غیاب بنزما + فیلم

تیم‌های الهلال و الاتحاد موفق شدند جدال هفته بیست و چهارم خود را در لیگ عربستان با پیروزی پشت سر بگذارند.

الهلال که هفته گذشته با ثبت بیست و هشتمین برد پیاپی خود در همه رقابت‌ها، توانست رکورد جهان را از حیث پیروزی متوالی بشکند، امشب فقط چند ثانیه تا توقف رکوردش در عدد ۲۸ فاصله داشت.

آخرین تیمی که توانسته از ستاره‌های توقف ناپذیر الهلال امتیاز بگیرد، ضمک است. تیمی که شنبه شب تا آستانه خلق یک شگفتی دیگر نیز پیش رفت ولی در آخرین لحظات مسابقه کم آورد تا بیست و نهمین پیروزی متوالی آبی‌های ریاض به ثبت برسد.  

تیم ضمک که در دور رفت الهلال را با تساوی یک بر یک متوقف کرده بود، در ورزشگاه کینگدام آرنا نیز تا دقیقه ۷۹ در انجام مأموریت خود موفق عمل کرده بود ولی سالم الدوساری مرد سال آسیا بالاخره توانست راهی برای گشودن دروازه میهمان باز کند. اما ضمک کوتاه نیامد و در دقیقه ۸۶ گل تساوی را زد. ۲ دقیقه بعد ضمک با اخراج بازیکنش ۱۰ نفره شد تا الهلال همه جانبه برای حفظ رکوردش هجوم بیاورد و رکوردی که در دور رفت از بعد از بازی با ضمک آغاز کرده بود، در همانجا خاتمه نیابد. این بار سالم الدوساری وارد عمل شد و ارسال تماشایی او از سمت چپ در تیر دوم به میشائیل دلگادو رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه سر چکشی، گل دوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

با این نتیجه، الهلال به بیست و نهمین پیروزی خود در تمامی رقابت‌ها دست یافت و رکورد تاریخی خود را بهبود بخشید. رئیس‌ها همچنان با ۶۸ امتیاز مقتدرانه در رتبه نخست لیگ عربستان قرار دارند.

در بازی همزمان، الاتحاد با نتیجه چهار بر دو میزبانش الفتح را شکست داد. در غیاب کریم بنزمای مصدوم، باز هم عبدالرزاق حمدالله ستاره مراکشی الاتحاد ستاره این تیم بود و گل‌های اول و آخر تیمش را زد. ژوتا و احمد الغمدی دیگر گل‌های الاتحاد را زدند.

شاگردان گالاردو با این پیروزی ۴۳ امتیازی شدند و در رتبه چهارم لیگ عربستان جای دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار