جهیزیه ۱۰۹ نوعروس مهابادی زیرپوشش کمیته امداد تامین شد

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: ۱۰۹ سری جهیزیه امسال با هدف ترویج امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم‌بضاعت به نوعروسان نیازمند زیرپوشش این نهاد در شهرستان اهدا شد.

حسین کریمی معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد با اشاره به تامین ۱۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان این شهرستان، گفت: هر سری جهیزیه‌ شامل اقلام اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، فرش، جاروبرقی و ظروف آشپزخانه بود که از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) تامین شده است.

وی ادامه داد: ارزش مجموع جهیزیه‌های اهدا شده ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده که اغلب از تولیدات داخلی است.

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد اظهار کرد: نهادینه کردن ازدواج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی از اهداف این برنامه است.

کریمی یادآور شد: طی چهارمین مرحله اهدای جهیزیه در اسفندماه ۱۶ جهیزیه به ارزش هر کدام پنج میلیارد ریال به مناسبت فرا رسیدن سال جدید تهیه و در اختیار نوعروسان بی‌بضاعت این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: خیران برای شرکت در اقدامات خداپسندانه می‌توانند وجوه نقد خود را به شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۸۸۰۲۳۷۵۵۸ و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۳۱۰ کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کنند.

وی گفت: همچنین خیران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۴۴۱۰*۸۸۷۷* ویژه کمیته امداد مهاباد مبالغ اهدایی خود را برای کمک به نیازمندان واریز کنند.

کریمی ضمن قدردانی از همراهی همیشگی مردم و خیران با کمیته امداد، افزود: امید است در ایام سال نو با مشارکت گسترده مردم نوعدوست و خیّران، شاهد شور همدلی در کمک به خانواده‌های نیازمند باشیم.

در شهرستان ۲۶۰ هزار نفری مهاباد بیش از ۱۲ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.