در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

برپایی مراسم تعزیه‌خوانی با حضور هنرمندان درجه یک کشور

قائم مقام مجمع آل طا‌ها از برگزاری تعزیه‌های مختلف با حضور تعزیه‌خوان‌های درجه یک کشوری در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

عباس مرادی قائم مقام مجمع آل طاها گفت: برگزاری مراسم تعزیه‌خوانی را در ایام ماه مبارک رمضان داریم. این تعزیه ‌ها هرسال از ۱۴ تا ۱۲ ماه مبارک رمضان توسط مجمع تعزیه آل طاها برگزار می‌شود که امسال با توجه به تعطیلات شب عید و سال تحویل ۱۴۰۳ ما تعزیه را در هفت شب و از اولین شب ماه مبارک رمضان یعنی ۲۱ اسفند ماه شروع کرده‌ایم‌.

وی ادامه داد: این تعزیه‌ها همه ساله در تاریخ اعلام شده برگزار می‌شود و یکی از ویژگی ‌هایی که دارند این است که فقط افراد شاخص تعزیه و کسانی که در این عرصه شناخته شده هستند می‌توانند در این ایام تعزیه اجرا کنند. بازدید تعزیه‌ها برای همه عموم آزاد است و تهیه بلیط ندارد. میهمانان هم به تعداد مناسب حاضر هستند و ما پذیرای این عزیزان هستیم.

وی عنوان کرد: در این مراسم تمام تعزیه‌خوان‌های کشور می‌آیند و این تعزیه ها را دنبال می‌کنند تا ببیند نفرات اول کشور چه می‌خوانند و از نظر موزیک، لباس و..‌. همه درجه یک هستند و استقبال بسیار خوب و درجه یکی از این تعزیه‌ها می‌شود.

در ادامه فهرستی از زمان برگزاری تعزیه‌ها قرار داده شده است.

تعزیه خوانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
هر قوم ، نژاد و ملیتی آداب و رسوم و فرهنگ خودش را به میراث می برد و نسبت به ترویج آن کوشش می کند ، مراسم تعزیه و تعزیه خوانی متعلق به فرهنگ اعراب می باشد و برای پارسیان فاقد ارزش و اعتبار فرهنگی و فقط جنبه اطلاعات عمومی دارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
عجب اطلاع رسانی قوی،به نظرتون امروز چندمه؟؟؟تموم شده که!!!