سردار رادان:

تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم/ آماده‌باش ۸۰ هزار نیرو در حوزه ترافیکی و جاده‌ها

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: عهد و پیمان با شهدای انقلاب، انتظامی و شهدای ۱۴۰۲ می‌بندیم که تامین‌کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم باشیم.

سردار احمدرضا رادان روز سه‌شنبه در رزمایش نوروزی ۱۴۰۳ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در محل میدان آزادی گفت: سالی که آخرین لحظات آن را طی می‌کنیم با تقدیم بیش از ۹۰ شهید در راه آرامش و امنیت مردم پست سر گذاشتیم مردمی که شایسته بهترین‌ها خاصه در بعد امنیت و انتظام هستند.

وی ادامه داد: در حالیکه در نوروز و تعطیلات زمانی حاصل می‌شود تا مردم خستگی یک سال را از تن بیرون کرده و استراحتی توأم با آرامش انجام دهند، مجاهدان فی سبیل‌الله نیروی انتظامی در بهار قرآن و طبیعت از آسایش خود گذشته تا امنیت و آرامش مردم را پایداری کنند، آنها بر این عهد ایستاده و امروز نمونه‌ای از آمادگی خود در کشور را به نمایش گذاشتند.

فرمانده فراجا تاکید کرد: امروز پلیس خدمتگزار از مرز، شهرها، روستاها، خیابان‌ها و جاده‌های سراسر کشور آماده‌باش قرار گرفته تا خادمان خوبی برای مردم باشند، شهر‌های مسافرپذیر در زمره پوشش کامل نیروی انتظامی قرار دارند.

وی یادآور شد: تلاش می‌کنیم آرامش و امنیت را به گونه‌ای رقم بزنیم که سال ۱۴۰۳ توأم با امنیت بیشتر برای مردم باشد؛ اجازه نمی‌دهیم که گردن‌کشان و قانون‌گریزان بر مردم چیرگی داشته باشند.

سردار رادان اظهار کرد: سارقان تحت رصد کامل پلیس هستند و با قاچاقچیان کالا و مواد مخدر نیز برخورد لازم صورت گرفته و رصد و پایش مرز‌ها را نیز با دقت انجام می‌دهیم.

به گفته وی، امروز رزمایش پلیس پایتخت با چند هزار خودرو، موتور و یگان‌های انتظامی، آگاهی و راهور در شرق و غرب تهران بزرگ برنامه‌ریزی شده تا با تلاش بی وقفه در خدمت مردم باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور اضافه کرد: امیدواریم همه شهروندان با رعایت مقررات و مسایل امنیتی و انتظامی در نگهداشت وسایل خود همکاران خوبی برای پرسنل نیروی انتظامی باشند.

وی از خانواده‌های مجاهدان فی سبیل‌الله نیروی انتظامی عذرخواهی کرد که امسال هم در تعطیلات باید صبوری بیشتری داشته باشند تا این امر مهم در آماده‌باش همسران و فرزندان آنها برای تأمین امنیت و آرامش مردم اثرگذار باشد.

آماده‌باش ۸۰ هزار نیرو در حوزه ترافیکی و جاده‌ها

 سردار احمدرضا رادان در حاشیه رزمایش اقتدار نوروزی فاتب در جمع خبرنگاران گفت: این یک واقعیت تلخ است که برخی از افراد سرقت را پیشینه خود کرده و عادت به سرقت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کنترل مجرمین با پابند الکترونیک آغاز شده است، گفت: قرار است تا همکاران ما در پلیس به حکم قانون با افرادی که جرم خشن انجام می‌دهند همانند اراذل و اوباش برخورد کنند و اجازه عرض اندام به آنها ندهند.

فرمانده کل انتظامی با اشاره به اهمیت نصب دوربین البسه بر روی لباس مأموران گفت: هرچه تعداد دوربین‌ها بیشتر باشد عملکرد پلیس در مأموریت‌ها بهتر است.

رادان ادامه داد: ما در انتظامی کل کشور زیرساخت‌های لازم برای تأمین و اجرایی شدن دوربین‌های آنلاین و آفلاین را داریم، اما منتظر این هستیم تا بودجه کافی در اختیار پلیس قرار بگیرد.

وی با اشاره به تمهیدات پلیس برای حفظ امنیت پایتخت در نوروز، گفت: چندین هزار گشت در تهران بزرگ شرق و غرب تهران در ایام نوروز به کار گرفته شده است تا امنیت شهر به خوبی حفظ شود.

فرمانده کل انتظامی از آماده‌باش ۸۰ هزار نیرو در حوزه ترافیکی و جاده‌ها خبر داد و گفت: از مردم می‌خواهیم شتاب را در سفر خود کنار بگذارند و جاده‌ها را هم جزئی از سفر بدانند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار