را‌ه‌اندازی پویش شاعرانه بهار در بهار

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از را‌ه‌اندازی پویش شاعرانه «بهار در بهار» و فرصت ارسال آثار تا ۱۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

پوریا جلالی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به شروع سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان گفت : پویش شاعرانه «بهار در بهار» فرصتی مناسبی برای ارسال آثار و محتوای فرهنگی و هنری را ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: این پویش سبب خواهد شد تا شعرا و اهالی ادب استان آثار خود را با محور‌های قرآن، مسجد و ماه مبارک رمضان - میلاد امام حسن مجتبی (ع) - شهادت امیرالمؤمنین علی (ع) - لیالی قدر و اکرام ایتام به این پویش ارسال نمایند تا در فضای رسانه‌ای استان منعکس شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب کلیپ‌های موبایلی ۱۲۰ ثانیه‌ای به شماره ۰۹۰۲۶۲۷۳۷۴۰ در پیام‌رسان ایتا ارسال نمایند و در پایان دو نفر دیگر را به این پویش دعوت نمایند.

وی با بیان این‌که آخرین مهلت ارسال آثار ۱۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ است، خاطرنشان کرد: این پویش باهدف مشارکت اصحاب فرهنگ و هنر در ایام ماه مبارک رمضان و تعظیم شعائر الله انجام می‌شود و امید داریم با پیوست رسانه‌ای مناسب آثار ارسال‌شده به‌خوبی در سطح جامعه دیده شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.