مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران خبر داد؛

اطلاع رسانی گسترده خدمات سفر به زائران و مسافران نوروزی پایتخت

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران از اطلاع رسانی گسترده خدمات سفر به زائران و مسافران نوروزی پایتخت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمد صائبی در نخستین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد سفر بر ضرورت جایگاه اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم و مسوولان از انوع و چگونگی خدمات قابل ارائه در ایام نوروز تاکید کرد.

 صائبی با بیان اینکه میزان بهره مندی و نوع ارائه خدمات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: با اطلاع رسانی صحیح، گسترده و به هنگام در حوزه خدمات سفر، شاهد رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت برای سنوات آینده خواهیم بود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران، با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در خصوص اطلاع رسانی گسترده خدمات قابل ارائه به مسافران نوروزی پایتخت و زائران در استان تهران، افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته و خدمات پیش بینی شده، در صدد هستیم که بیشترین اطلاع رسانی را در حوزه خدمات سفر‌های نوروزی پایتخت داشته باشیم.

وی تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز را فرصتی بسیار مناسب برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی دانست و اظهار کرد: با تقویت این برنامه‌ها می‌توانیم گام موثری در جهت معرفی بیشتر جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و مذهبی استان برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار