جشن دانش آموختگی دانشجویان خارجی در حرم رضوی

جشن دانش آموختگی دانشجویان خارجی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه شیراز در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به همت امور زائران غیر ایرانی؛ جشن فارغ‌ التحصیلی ۵۰ دانش آموخته غیر ایرانی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

جمعی از دانش آموختگان غیر ایرانی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه شیراز از ملیت‌های مختلف مراسم فارغ‌التحصیلی خود را در حرم مطهر رضوی جشن گرفتند.

این گروه از فارغ التحصیلان از کشور‌های لبنان، افغانستان، سوریه، پاکستان، هندوستان، کشمیر و نیجریه از باب الجواد (ع) حرم مطهر رضوی وارد حرم مطهر شدند و پس از دریافت گل از خدام، اذن ورود خواندند و در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی حضور یافتند.

مدیر زائران غیر ایرانی حرم مطهر رضوی در این مراسم با خوش آمدگویی و تبریک ایام ماه مبارک رمضان و نوروز به این گروه از زائران گفت: اندیشیدن و تفکر از ویژگی‌های ممتاز انسان است و دانش و اندیشه دو بال ضروری پرواز به سوی قله‌های رفیع سعادت و کمال است که اندیشه و ژرف‌نگری در راه کشف لایه‌های علوم و فنون به ابتکار، خلاقیت و تولید علم می‌انجامد.

سید محمد ذوالفقاری تصریح کرد: هر علمی اعم از پزشکی، کشاورزی، صنعتی که به نحوی در منفعت فرد یا جامعه اسلامی و بشری دخیل است و جامعه را از وابستگی‌هایی چون سیاسی و اقتصادی به دشمنان رهایی بخشد، علم نافع است و در نگاه اسلامی علمی که نفع ندارد، مطلوب نیست.

دانش آموختگان غیر ایرانی در پایان این مراسم، سوگند نامه پزشکی را قرائت کردند و سپس مدیر زائران غیرایرانی بسته فرهنگی و تبریک‌ نامه فراغت از تحصیل را به آنان اهدا کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
افغانها را اخراج کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
سود اینها برای کشور ایران دقیقا چی هست؟؟
غذای مفت یارانه ای سلف، خوابگاه مفت، خیلیاشون هم بورسیه شدن.
سود دقیق اینها چیه؟؟؟
آخرین اخبار