اعلام هشدار نارنجی هواشناسی در قم

اداره کل هواشناسی استان قم با توجه به پیش بینی بارش رگباری باران و وزش شدید باد برای امروز و فردا هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

سعید اسماعیلی، کارشناس اداره کل هواشناسی قم به پیش بینی بارش رگباری باران برای امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: همچنین برای فردا چهارشنبه اول فروردین ۱۴۰۳ وزش شدید باد با سرعت حداکثر ۸۵ کیلومتر بر ساعت را انتظار داریم.

وی افزود: با توجه به پیش بینی بارش رگباری باران و وزش شدید باد اداره کل هواشناسی استان برای امروز و فردا هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی قم، گفت: هموطنان برای حفظ سلامتی و پیشگیری از بروز مخاطرات در این روز‌ها از نشستن در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، کوهنوردی و پارک خودرو و تردد از کنار سازه‌های ناپایدار مانند ساختمان‌های در حال احداث، تابلو‌های تبلیغاتی و داربست‌ها خودداری کنند.

اسماعیلی بابیان اینکه آسمان قم امروز ابری در بری ساعات همراه با وزش باد و رگبار و رعد برق خواهد بود، گفت: حداقل دمای امروز سه شنبه ۱۱ درجه بوده و انتظار داریم حداکثر دمای امروز هم به ۲۰ درجه سانتیگراد برسد.

وی حداقل و حداکثر دمای فردا چهارشنبه اول اسفند ۱۴۰۳ را به ترتیب ۱۰ و ۲۴ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: برای فردا آسمانی قسمتی تا نیمه ابری را انتظار داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار