«ولادیمیر پوتین» به چین می‌رود

منابع آگاه اعلام کردند که رئیس‌جمهور روسیه تصمیم دارد در هفته‌های آینده به چین سفر کند.

رویترز به نقل از «منابع آگاه» اعلام کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه قصد دارد در اواسط ماه «مه» برای دیدار با «شی جین‌پینگ» رئیس‌جمهور چین به پکن سفر کند.

به گفته منابع رویترز، دیدار روسای جمهور روسیه و چین در پکن پیش از سفر برنامه‌ریزی‌شده شی جین‌پینگ به اروپا انجام خواهد شد.

به نوشته رویترز، کاخ کرملین از اظهارنظر دراین‌باره خودداری کرد و وزارت خارجه چین نیز فعلاً به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداده است.

سفر پوتین نخستین سفر او پس از دوره جدید ریاست‌جمهوری روسیه است؛ این سفر قرار است پس از مراسم تحلیف پوتین در ۷ مه انجام شود.

کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه دیروز دوشنبه اعلام کرد که با شمارش ۱۰۰ درصد آراء «ولادیمیر پوتین» با کسب ۸۷.۲۸ درصد آراء پیروز این دوره از انتخابات ریاست جمهوری روسیه شد؛ و «نیکولای خاریتونوف» معاون حزب کمونیست روسیه ۴.۳۱ درصد، «لئونید اسلوتسکی» رئیس کمیته امور بین الملل مجلس دوماً با ۳.۲۰ درصدو «ولادیسلاو داوانکوف» ا ز حزب «شخصیت‌های جدید»، ۳.۸۵ درصد آراء را به دست آورده‌اند.

انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه از روز جمعه آغاز شد و تا دیروز (یکشنبه) ادامه داشت. این نخستین بار در تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری روسیه بود که فرایند اخذ رأی طی ۳ روز انجام می‌شد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۱:۳۷ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
پوتین مردی که فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی را از چشم امریکا می داند و در پی انتقام و ان یکی شی است انان یک بار در عهد باستان بر دنیا تسلط پیدا کردن اخرش چه شد کوروش کبیر به انجا سفر کرد و برای انکه بشریت را از شر انان راحت کند دیوار چین را دور انان کشید تا برای همیشه بشریت را از شر انان راحت کند و کرد و اینک اینان بار دیگر ازعلاف شدن امریکا در برجام و خاورمیانه استفاده بهینه کردن تا بار دیگر نشان دهند امریکا جاده صاف کن خوبی برای اندو بوده است از قدیم الایام گفتن بترسید از ان روزی که اژدهای زرد از خواب بیدار شود و امروزه همان روز است و امریکا علاف در خاورمیانه همان چیزی که شی و پوتین می خواهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
پوتین دمت گرم غربگداهای دوزاری کلا به سگ لرزه افتادن
آخرین اخبار