عبدی: کار ناتمام خود را در تیم ملی نوجوانان به سرانجام رساندم/ پرسپولیس به قهرمانی احتیاج دارد

سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: به طور کلی من یک کار نیمه تمام برای نوجوانان چند سال  پیش داشتم که توانستم به سرانجام برسانم.

حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره وضعیتش در این تیم اظهار کرد: بحثی در این باره نیست و باید ببینم که اگر پیشنهاد خاصی بود که درباره اش می‌توانیم صحبت کنیم و اگر نبود که آرزوی موفقیت برای همه تیم‌های ملی می‌کنم که به مجامع بین المللی بروند و بتوانند خوب ظاهر شوند.

عبدی درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند که او نتایج خوبی با تیم ملی نوجوان گرفته است و باید جایگاهش هم ارتقا پیدا کند، گفت: به طور کلی من یک کار نیمه تمام برای نوجوانان چند سال پیش داشتم که کرونا آمد و آنها هم به این مرحله رسیدند، اما بازی‌های نهایی انجام نشد. من دینی به فوتبال داشتم که این کار را تمام کنم و خدا را شکر اگر  نتایج خوب شده باشد ما توانستیم انجام بدهیم و اگر هم اتفاق خوبی رخ نداده ضعف از من بوده است.

او افزود:  خدا را شکر همه از نتایج تیم ملی نوجوانان  رضایتمند و خوشحال بودند و امیدوارم این شادی همیشه اتفاق بیفتد. همچنین  این وظیفه‌ای بود که من بتوانم نسلی را درست کنم. من سال‌های پیش در پرسپولیس مربیگری کردم و جا‌های دیگر هم بودم و اکنون هم سرمربی تیم ملی نوجوانان بودم و هر کدام از این‌ها وظایفی بر دوش من در مقاطع مختلف بود. هر کدام که به درستی جلو ببرید می‌توانید بگویید که کارم را درست انجام دادم. روی همین حساب هر اتفاقی که بخواهد رخ بدهد باید در موردش بحث کرد و بتوانیم نتیجه منطقی بگیریم.

عبدی درباره اینکه تیم ملی نوجوانان به حال خود رها نشدند، گفت: نمی‌دانم این بحث رها شده و یا بحث برنامه ریزی‌ها باشد. حدود یک سال و ۸ ماه برای تیم ملی نوجوانان سرمایه گذاری شد و با همه مشکلات توانستند خنده به روی مردم بیاورند و افتخاری برای همه کسب کنند، اما این مسئله را باید از فدراسیون فوتبال و کمیته هایش سوال کنید. من که قراردادم با تیم ملی نوجوانان تمام شده است و بحث خاصی نیست و وظیفه ام را انجام دادم و حالا باید ادامه کار را از مسئولان بپرسید.

سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان درباره اینکه پاداش‌ها و مبلغ قرارداد‌ها داده شده است، گفت: نه، قراردادی نداشتم که بگویم تمام شده یا نه! اما زمانش تمام شده است. اتفاق خاصی رخ نداده است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان در لیگ برتر فوتبال گفت: امیدوارم همه بتوانند کمک کنند که تیم پرسپولیس  نتایج خوبی بگیرد.  با این استرس‌هایی که در فوتبال حاکم است،  این تیم بتواند قهرمانی را  در این فصل به دست آورد، چون خیلی به آن احتیاج دارد. در مجموع همه کسانی که پرسپولیس را دوست دارند، می‌خواهند که این تیم نتایج خوبی بگیرد و امسال قهرمان شود و این مستلزم این است که همه حمایت کنند و حاشیه امن برای تیم به وجود آورند.

عبدی درباره اینکه بانک ملی مسئول فروش سهام باشگاه پرسپولیس شده است، گفت: به هر صورت اگر برنامه‌ای برای درآمدزایی داشته باشند و بتوانند برنامه منسجمی برای اداره این باشگاه در نظر بگیرند ، خیلی خوب است. اما اگر احساسی عمل کنند هم خودشان و هم پرسپولیس به چالش کشیده می‌شود  و روی همین حساب این سناریویی است که از قبل هم چندین بار نوشته و انجام شده، اما موفق نبوده است. البته اگر برنامه‌ای برای درآمدزایی هست و مهمتر این است که مدیریت لازم بر منابع را درست انجام بدهند درباره آن می‌شود صحبت کرد و کار خوبی است. البته اگر برنامه‌ای نباشد کار سختی است.

او درباره اینکه مالکیت مشترک سرخابی‌ها باید زودتر رفع شود، گفت: من مسئله فنی اش را نمی‌دانم، اما پشتوانه مالی و مدیریت کردن مهم هستند و اگر این‌ها با هم انجام نشود و برنامه‌ای نداشته باشند به چالش کشیده می‌شوند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه پیشنهاد مربیگری سرخپوشان را دریافت کرده بود، گفت: من در ایران نبودم، اما بعضی‌ها به من زنگ می‌زدند و بحث‌هایی را مطرح می‌کردند و پیشنهاد رسمی به من نشده بود. البته مانور تبلیغاتی زیادی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار