ارائه عملکرد یکساله پلیس استان سیستان و بلوچستان

معاون فرهنگی و اجتماعی استان سیستان و بلوچستان عملکرد یک سال پلیس استان سیستان و بلوچستان را ارائه کرد.

  سرهنگ  علی رحیمی فت: با تلاش و همکاری کلیه سبز پوشان عرصه نظم و امنیت و اهدای ۴۰ شهید مدافع امنیت توانسته ایم به اهداف بلند سازمانی دست یابیم و این موارد سبب بدست آوردن رتبه دوم اشراف فرماندهی در کشور شد.

این مقام انتظامی افزود: پلیس استان توانسته است ۹۸ درصد پرونده جرائم سایبری ارجاع شده به پلیس فتا را به نتیجه رسانده و بیش از ۵۰ میلیارد ریال و جه کلاهبرداری شده در این پرونده‌ها را به حساب مالباختگان عودت دهد.

 وی افزود: با تلاش شبانه روزی همکارانم در پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی استان آمار تصادفات جاده‌ای و بین شهری به ۱۳ درصد کاهش یافته است.

 سرهنگ رحیمی در ادامه با اشاره به جلوگیری از ورود اتباع بیگانه به کشور، گفت: پلیس استان با اشراف اطلاعاتی موفق شدند ۵۶ درصد بیش‌تر سال گذشته از مترددین غیرمجاز را دستگیر و رد مرز نماید.

وی  افزود: در اجرای طرح‌های هوشمندانه پلیس کشفیات سلاح و مهمات غیر مجاز نسبت به سال گذ شته با افزایش چشمگیر ۲۵ درصدی مواجه و همچنین مقدار بیش از ۹۸ تن مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف گردیده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی استان در ادامه به نکات پیشگیران در رابطه با جلوگیری از سرقت در ایام عید خاطرنشان کرد: نکته‌ی قابل تأمل در سرقت‌ها این است عمده سرقت‌ها به دلیل غفلت مال باختگان اتفاق می‌افتد، چرا که این غفلت و ناآگاهی نسبت به موارد ایمنی است که زمینه‌ی سوء استفاده سارقان را فراهم می‌کند

  
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار