تحقق ۱۲۰ درصدی اشتغال هدف گذاری شده در استان زنجان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: سال گذشته ایجاد ۱۶ هزار فرصت شغلی جدید در این استان هدفگذاری شد که در نیمه بهمن ماه ۱۴۰۲ محقق شد و تا پایان سال گذشته میزان تحقق این هدف گذاری به بیش از ۱۲۰ درصد رسید.

طیب جعفری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه اطلاعات ثبت شده در سامانه رصد در خصوص اشتغال‌های ایجاد شده با کد ملی افراد قابل راستی آزمایی است، گفت: با توجه به ورودی‌های جدید به بازار کار باید از همه ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال در استان بهره بگیریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان اظهار کرد: تحقق این هدفگذاری از راه‌های مختلفی مثل پرداخت تسهیلات اشتغال تبصره ۱۸ و تسهیلات مشاغل خانگی، بهبود محیط کسب و کار و تسهیل صدور مجوز‌ها محقق شد.

جعفری خاطرنشان کرد: سال گذشته بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران، استان زنجان در شاخص‌های بازار کار از جمله پایین بودن نرخ بیکاری، نرخ مشارکت اقتصادی و نسبت اشتغال رتبه برتر کشور را به دست آورد.

وی یادآور شد: سهم زنجان از هدفگذاری ایجاد اشتغال در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۴ هزار و ۱۷۰ شغل تعیین شده بود که بر پایه آمار‌های ثبتی دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد این هدفگذاری به میزان ۱۱۶ درصد یعنی حتی بیش از هدف تعریف شده تحقق یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.