دستور استاندار اصفهان برای رفع نقایص مراکز اسکان مسافران نوروزی

 استاندار اصفهان در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان استان ، دستور رفع نقایص بیان شده را صادر کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری اصفهان، استاندار اصفهان در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان استان و در واکنش به انتقادات مسافران نوروزی در باره وجود برخی مشکلات در مدارس پذیرنده مسافر، دستور رفع نقایص بیان شده را صادر کرد.

سیدرضا مرتضوی در بازدید ستاد اسکان فرهنگیان، مدیرکل آموزش و پرورش استان را مأمور کرد تا باحضور در ستاد اسکان، نقایص و چالش‌ها را در کمترین زمان ممکن و به بهترین شیوه بررسی و مرتفع کند.

استاندار اصفهان گفت: طبق گزارش ارائه شده هفت هزار کلاس درس در ۶۰۰ باب مدرسه استان برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده که ظرفیت مطلوبی برای استقبال و اسکان است.

او ادامه داد: سفر‌های نوروزی رویداد فرهنگی بسیار ارزشمندی در کشور به شمار می‌رود که باید برای اجرای شایسته این رویداد، ظرفیت و بستر لازم فراهم باشد.


مرتضوی اضافه کرد: در این پیوند باید همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط همکاری و همراهی کنند تا بستر استفاده از ظرفیت‌های گردشگری کشور برای آحاد مردم فراهم شود.


استاندار اصفهان گفت: در استان اصفهان نیز مجموعه آموزش و پرورش بعنوان یکی از دستگاه‌های مرتبط در قالب ستاد مسافرت‌های نوروزی، نقش ویژه‌ای را در اسکان مسافران نوروزی ایفاء می‌کند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار