طراحی و تولید اسپری‌های بینی در حجم های متفاوت برای اولین بار در کشور

فناوران یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت انواع اسپری های بینی با به‌روزترین تجهیزات روز دنیا در حجم های متفاوت شدند.

محمدعلی سلطان‌علی‌زاد مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: قطره چکان وسیله‌ای برای اندازه گیری میزان دوز داروی خوراکی به اطفال است که با توجه به مدرج بودن آن بر حسب میلی لیتر میزان مشخص و دقیق از مایع خوراکی را می‌توان استفاده کرد. این محصول بنا به کاربرد و مورد مصرف در رنگ‌های مختلف و متنوع در سایز‌های استاندارد و سفارشی تولید می‌شود. 

او افزود: قطره چکان به دو صورت اینترنال و اکسترنال مورد استفاده قرار می‌گیرد. قطره چکان‌ها با پیپت‌های پلاستیکی و شیشه‌ای بنا به نیاز و درخواست مشتری تولید و عرضه می‌شود.

علی زاد با اشاره به پیپت‌های قطره چکان اظهار کرد: با توجه به کاربرد این محصول در دو نوع شیشه‌ای و پلاستیکی قابل تولید می‌شود. این شرکت با توجه به نیاز مصرف کنندگان قابلیت تولید پیپت علاوه برسایز‌های استاندارد ۵/۶۲ و ۷۷ سایز‌های دیگر را نیز داراست که یکی از جنبه‌های مثبت در تامین نیاز بازار است. هم چنین پیپت‌ها به صورت مدرج و ساده تولید می‌شود.

او ادامه داد: پیپت‌ها بر حسب میلی لیتر مدرج شده اند که بدین ترتیب می‌توان دوز مشخص دارو را دقیقا اندازه گیری کرد چاپ روی پیپت‌ها نیز بر اساس استاندارد‌های تعریف شده انجام می‌شود بنابراین برای مصرف دارویی مناسب است.

مدیر عامل این شرکت درباره مکنده‌های PVC بیان کرد: این محصول نیز بنا به کاربرد در رنگ‌های متنوع تولید و عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که این شرکت تنها تولید کننده مکنده سیلیکونی برای قطره چکان است. علاوه برخواص بالای سیلیکون نسبت به PVC از جمله انعطاف پذیری مقاومت در برابر گرما و اشعه ماوراء بنفش و رطوبت، ظاهر شکیل محصول تولید شده نیز باعث شده خریداران رغبت بیشتری جهت خرید این محصول داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۵:۵۹ ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
عنوان خبر با عکس و متن خبر همخوانی ندارد. در متن خبر جایی از اسپری حرفی نزده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
اسپری بینی فقط باید بصورت ملکول‌های گاز باشه نه اسپری مایع والا چرکای توی بینی رو میفرسته وسط ریه و عفونت ریه درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
اسپری کردن تو سوراخهای بینی = کار اشتباه و خطر‌ناک
آخرین اخبار