دستگیری ۲ سارق و ثبت ۲۰ فقره سرقت محتویات خودرو

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبرد اد و گفت: متهمان به ۲۰ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کردند. 

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۸۱ چیتگر در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده بلوار میعاد دریاچه تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با دو سرنشین که در حال زاغ زنی خودرو‌های پارک شده بودند برخورد کردند و ماموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کردند. 

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: سارقان خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری شدند و به هشدار‌های پلیس اعتنایی نمی‌کردند. 

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز عملیات تعقیب و گریز ادامه داد: ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، پس از طی مسافتی نهایتا موفق شدند خودرو را متوقف و هر دو متهم را دستگیر کنند.

سرهنگ قاسم پور بیان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و ۲۰ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کردند و از خودرو متهمان سه دستگاه تلفن همراه سرقتی، ۲ قبضه سلاح سرد، ۲۰ عدد سوئیچ، یک عدد زاپاس، ۳ عدد جک خودرو، ۲ عدد ایسیو کامپیوتر، یک عدد ضبط به همراه پنل آن که همگی سرقتی کشف شد.

وی در خاتمه گفت: کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان کماکان ادامه دارد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار