چه کسی ترمز جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه باید بکشد؟

به گفته شاهدان، منطقه مجتمع پزشکی شفا به یک میدان جنگ تبدیل شده که یک اهریمن به آن وارد شده است.

حالا بیش از ۱۷۰ روز از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه می گذرد؛ جنایاتی که هر روز خوی وحشیانه تری را از رژیم صهیونیستی به نمایش می گذارد تا وجدان بشریت را آزمایش کند.

حدود هشت روز قبل ارتش رژیم درنده صهیونیستی بیمارستان شفا را محاصره کرد و در این مدت از هیچ جنایتی از جمله قتل عام مجروحان، قتل کادر پزشکی، انهدام بخش‌های بیمارستان و ... فروگذار نکرده است.

«خلیل الدقران» سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی در این باره گفته بود: تمامی مجموعه به همراه بیماران و مجروحان آن تحت محاصره هستند. هزاران آواره داخل این بیمارستان تجمع کرده اند و معلوم نیست سرنوشت آنها چه خواهد شد.

«اسماعیل الثوابته» مدیر کل دفتر رسانه‌ای دولت غزه نیز در این باره تاکید کرده است: نظامیان رژیم صهیونیستی با همراهی تانک‌ها و پهپاد‌های خود به مرکز درمانی شفا یورش بردند و با نقض آشکار قوانین بین الملل این بیمارستان را هدف بمباران شدید قرار دادند.

عماد الزقوت خبرنگار فلسطینی در گفتگو با العربی تاکید کرد که ارتش اشغالگر صهیونیستی پدران را مقابل چشمان فرزندانشان در محوطه بیمارستان شفا به قتل می‌رساند و تعداد شهدا بسیار بیشتر از آن چیزی است که این رژیم اعلام کرده است.

اما این جنایات به همین جا ختم نشد دو روز قبل بود که شبکه خبری الجزیره گزارشی تکان‌دهنده از جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه منتشر کرد.

می‌دانید اهریمن چیست؟

در این گزارش «جمیله الهسی» که در نزدیکی بیمارستان شفای غزه حضور دارد می‌گوید: «منطقه مجتمع پزشکی شفا عبارت است از یک میدان جنگ که یک اهریمن به آن وارد شده، می دانید اهریمن چیست؟ … من هرچی حرف بزنم به اندازه اون چیزی که دارید توی شبکه‌ها و اخبار و روزنامه‌ها می‌بینید نمی‌رسه. در مورد اون چیزی که ما دیدیم، از زن‌هایی بگیم که بهشون تجاوز شد، زن‌هایی که ربوده شدن، زن‌هایی که کشته شدن، جنازه‌هایی که از زیر آوار بیرون آورده شدن، اما سگ‌های اسرائیلی هجوم بردن و خوردنشون، دیگه بدتر از این؟ بدتر از این؟»

«جهاد حلس»، نویسنده مشهور اهل غزه در واکنش به این جنایت نوشت: «ای مسلمانان در ماه رمضان به زنان مسلمان تجاوز شد سپس آنان را کشتند، چرا هنوز بیکار نشستید؟!»

«معتز عزایزة»، خبرنگار فلسطینی الجزیره نیز با تأیید این خبر نوشت: «سربازان اسرائیلی در حال تجاوز به زنان در بیمارستان شفا هستند.»

وقتی حاکمیت جنگل جایگزین روابط بین المللی می شود

حسن هانی زاده کارشناس مسائل سیاست خارجی در این باره به ما گفت: آنچه که در بیمارستان شفا رخ داد و هتک حرمت زنان فلسطینی در اصل لکه ننگی بر دامان بشریت است. به اعتبار اینکه سربازان رژیم صهیونیستی بسیاری از زنان را مورد هتک حرکت قرار دادند و جامعه جهانی و به خصوص کشور‌های عربی هم ساکت هستند؛ با توجه به اینکه سازمان همکاری‌های اسلامی و  اتحادیه عرب به عنوان دو نهاد منطقه‌ای مسئول این رفتار‌ها هستند و می توانند نشست فوق العاده در سطح وزرای خارجه کشور‌های عربی و اسلامی برگزار و این جنایات هولناک را محکوم کنند ولی سکوت کشور‌های عربی و اسلامی موجب این می شود که این رژیم همچنان به جنایات خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: آنچه رخ داد نشان می دهد که حاکمیت جنگل جایگزین حاکمیت در روابط بین المللی  شده است و به همین دلیل این رژیم به خوبی می داند که هیچ نهادی قادر به محکوم کردن آن نیست و هر جنایتی را که مرتکب می شود هیچ نهادی هم آن را محکوم نمی کند. الان شورای امنیت سازمان ملل باید این رژیم را تحت بند  ۷ منشور سازمان ملل قرار دهد، اما چنین اراده‌ای در این نهاد مشاهده نمی شود؛ آمریکا در شرایط انتخابات قرار دارد و تمام امکانات خود را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده است و کشور‌های اسلامی باید سریع تر وارد عمل شوند و محور مقاومت را تقویت کنند تا حملات خود را علیه این رژیم بیشتر کند وگرنه جامع جهانی از مقابله با این رژیم عاجز است.

اهمیت میراثی که امام خمینی (ره) برای مقابله با یک شجره منحوس بر جا گذاشت

حسین کنعانی مقدم دیگر کارشناس سیاست خارجی نیز در این زمینه معتقد است: عمق جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان‌های خان یونس و بیمارستان شفا برای همه جهانیان آشکار شده است، اما امیدی به سازمان‌های بین المللی برای اینکه جلوی این اقدامات وحشیانه رژیم صهیوینستی را بگیرند وجود ندارد و اگر کشور‌های اسلامی وارد نشوند و کاری برای جلوگیری از گسترش جنایات اسرائیل انجام ندهند تاریخ در آینده کشور‌های اسلامی را بدتر از کشور‌های لائیک معرفی خواهد کرد و آنها را در زمره دشمنان اسلام قلمداد خواهد کرد. از همین رو  معتقدم کشور‌های اسلامی باید از طریق مجامع بین المللی و قدرت نظامی اقدام کنند و از ادامه جنگ در سرزمین‌های اشغالی جلوگیری کنند.

وی درباره اقدامات سازمان ملل نیز گفته است: ذات مجامع بین الملل دفاع از حقوق استکبار است و اینها اکثریت تابع قدرت هستند و چون آمریکا امنیت رژیم صهیونیستی را امنیت خود می داند قطعا قطعنامه‌ها را وتو خوهد کرد و مانع از فشار بر روی این رژیم خواهد شد.  

کنعانی مقدم در پایان گفت: طرحی که خود گروه‌های فلسطینی دارند یعنی طوفان رمضان که فاز دوم طوفان الاقصی است درگیر کردن کل سرزمین‌های افلسطینی از جمله کرانه باختری و ورود آنها در یک جنگ مسلحانه با رژیم صهیونیستی و اقدامات کشور‌های اروپایی بر  علیه رژیم صهیوینستی از جمله تظاهرات، نافرمانی مدنی و... همه اینها می تواند کمک کننده باشد تا فشار بر مردم فلسطین کمتر باشد. همچنین اجتماع ملت‌های اسلامی برای دفاع از حقوق ملت فلسطین اقدام مهمی است که نمونه آن را در روز قدس شاهد هستیم که به راستی اگر امت واحده دست به دست هم دهند و هر یک یک سطل آب بریزند رژیم صهیونیستی را آب خواهد برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۹ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
فقط هزینه های سنگین برای مردم ایران میذارن مسئولین، عربها بی خیال شدن بخاطر مردمشون ما که هیچ منافعی نداریم با خیالیم
خوبه فلسطین قدرتش برگرده و اسرائیل نابود کامل کنه میشه عضو کشورها عرب و جزایر ایرانی میخوان و نام خلیج فارس تغییر میدن و همیشه علیه ما هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
پس اینهایی که ثبت نام کردن حریفت منم کجان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
زیر پتو خوابیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
یاد روزی میفتم که به خاطر طوفان الاقصی سر چهار راه ها شیرینی و شربت پخش میکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
به زودی به خاطر آزادی مسجدالاقصی میخوایم سر چهار راه ها ، توی خود فلسطین شیرینی و شربت پخش کنیم ، گفتم از الان خودت رو آماده کنی که یه وقت از غصه در جا بلایی سر خودت نیاری . حیف نشی . ما شیرینی و شربت ها در پیش داریم . بشین و تماشا کن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۱ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
فقط محور مقاومت آن هم با زور و الا هیچ مسئول بین المللی خوب مسلمانان رو نمیخواد .تمام
Iran (Islamic Republic of)
امین حقوقدان
۰۲:۱۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
به ما چه ما۴۰ ساله سنگ اینا به سینه میزنیم انواع تحریم ودشمن فایدش چی بوده واسه مردم جز گرانی وفلاکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
رژیم درنده خو صهیونیستی واقعا برازنده اش هست
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۴۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
واقعا شنیدن تمام داستان آن دردناک هست ودل ما ریش هست اما بیشتر ریش شد تجاوز به زنان مثل دانش در سوریه تمام کار آمریکا وانگلیس واسرائیل غاصب همانند داعش هست چون خودشان داعش رو ساختن وتعلیم دادن الهی خدا فقط به دادشون برسه فقط خدا حسبی الله فقط خدایا کمکشون کن خدایا کمکشون کن به فریاد این مظلومان برس دیگه صحیحیه عذابت رو بفرست برای این قاتلان وحوش ومتجاوزان .خدایا دیگه قابل تحمل نیست خدایا
الغوس الغوس الغوس الغوس الغوس ادرکنی ادرکن ادرکنی العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه بحق محمد وال بیت طیبی ن وطاهرینش وحضرت ولی عصر امین یا رب العالمین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
الغوث درسته
Iran (Islamic Republic of)
پرسنال
۲۱:۱۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
غزه رو با کدوم پول میخوان بازسازی کنن ؟ با پول مردم ایران؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
چقدریه عده مثل توپول مردم ایران کردن خداانشالله توهمچین شرایطی قرارت بده تادرک‌کنی سختی اونارا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
هموناییکه قراره ترمز رژیم پوتین علیه مردم اوکراین رو قرازه بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
نابودی اسرائیل بسیار نزدیک است برای مقابله با دشمنان باید به قوی ترین صلاح های نظامی دسترسی داشته باشیم به هر قیمتی حتی جنگ با کل دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
اینجا اثر مخرب بازیهای کامپیوتری مشخص میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
موشک های اتمی که به خاک کثیف این رژیم شلیک میشن
قطعا ترمز را برای همیشه خواهد کشید...!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۷ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
دنیا هم میشینه نگاه میکنه؟یه موشک اتمی بلند شه از خاکمون ،متاسفانه چند تاش فرود میاد تو خاکمون.خدایا اسن جماعت عرزشی و شرق گدا و برعنداز غربگدا رو عقل بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
مگه امام حسین بدادشون برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
سوال خوبیه جنایات غزه را چه کسی ادامه میده؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
هر وقت سلاطین ایران ترمز گرانی وتورم را کشیدند ترمر اسرائیل هم خودبخود کشیده خواهد شد.
Germany
ناشناس
۱۸:۰۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
محمود عباس و كشورهاي عربي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
مرگ بر اسرائیل. مرگ بر آمریکا.
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۷:۰۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
رژیم وحشی . غاصب و نا پاک اسرائیل به همراه متحدان کثیف غربیش به خصوص آمریکا و کشورهای عربی بد بخت ، مزدور ،شکم پرست تحت سلطه آمریکا /حیوانات وحشی هستن که هیچ بوی از شرافت و انسانیت نبر ده اند / وکثیف تر از آن کسانی هستن که جنایت آنها را توجیح می کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
خود کرده را تدبیر نیست حماس باید فرار کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
حالا اگه اسراییل ۸۰۰۰ ایرانی رو بکشه هیچ کاریش نمیکنن


چون عرضه داره.تا غزه رو کلا شخم نزنه ول کن نیس
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۶:۳۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
فعلا که داره میکشه و میره جلو // شما هم میگید ما پیروز شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
خیلی خوب مشخص شد تو این دنیا هر کشوری به فکر منافع خودشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
ترمز حیوانات وحشی را فقط با قلاده زدن می‌شود کشید.اینها نیاز به یک حمله همه جانبه اساسی به تاسیسات حیاتشان دارند تا دیگر نتوانند کاری کنند و دست از گردنکشی بردارند.خدا هم دستور داده با آنها بجنگید تا دست از جنگیدن و تجاوز بردارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
پاشو اگه مرد حرف نیستی و مرد عملی برو
و گرنه حرف زیاد نزن
Iran (Islamic Republic of)
رسول زهرائی رئوف
۱۵:۵۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
چرا از بین ما گروه هایی اعزام نمیشه به غزه که کار این لکه نجاست رو یک سره کنیم فقط تماشا محکوم کردن کافیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
فقط سیاست درست میتونست باعث بشه که این اتفاق ها طور دیگه ای بیفته ولی متاسقانه نیست نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
همه که نابود شدن ترمز خود به خود کشیده می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
فقط حکومت های اسلامی که خود حامی پیدا و نهان اسراییل و به ظاهر فلسطین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
تنها اعضاء دائم سازمان ملل باید از اظهار نظرکشورهای وحشی غرب جلوگیری کند وحق وتو را از آنها بگیرد چون صلاحیت عضو بودن سازمان ملل را ندارند کشورهای چین وروسیه واگر ژاپن از استعمار در آمده ژاپن واکثریت کشورهای دیگر باید یک قطعنامه در کشوررثالثی صادر کرده اول پرواز ممنوع کردن فضای فلسطین اشغالی که حماس ونیروهایش بتوانند ازخودشان دفاع کنند دیگر همه چیز درست میشود ومعنی جنگ را به یهودیان بفهمانند نه اینکه در طول چند ماه با اینهمه ادعای قدرت غرب نتوانستند چند نیروی حماس را بکشند ودائم ازترس کودکان وزنان آنها را با هواپیماهای مدرن وبمبهای ممنوعه به شهادت میرسانند این جنگ نیست این ننگ مدعیان ابر قدرتی است که خاک دودستی توی سرشان که افتخار میکنند ما سی هزار کودک کشتیم اما در مقابل حماس چندین هزار نیروی فاسد بی قدرت صهیونیسمی ومنهدم کردن هزاران نفر بر وتانک مدرن وعیره را به درک واصل کرده است
Iran (Islamic Republic of)
Javad
۱۴:۳۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
فقط ایران می تواند رژیم اشغالگر قدس شریف را ادب کند نمی‌دانم چرا دست به دست می‌کند؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
به ما چه ربطی داره؟ همین امثال شما آخر جنگ جهانی سوم رو شروع نکنید بیخیال نمی شید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
چون به ایران ربطی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
حماس
کسی که طوفان القصی کرده یه طوفان دیگه ب پا کنه دیگه
فقط جلو غیرنظامی های در حال فرار بلد بودن طوفان ب پا کنند
جلو نظامی هاشون طوفان ب پا کنید دیگه چیشد ؟
امار کشته های غیرنظامی های فلسطینی از امار کشته های غیر نظامی ۸ سال جنگ ایران و عراق(۱۰ هزار نفر) بیشتر شده
فکر میکردن قرار بعد طوفان خون چی بشه ؟
لعنت ب اسرائیل حرام زاده ای نجاست اما از نظر نظامی نمیشه کاری کرد
تنها راه از راه سیاست و توافق و اتش بسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
کدوم غیر نظامی اسرائیل رو میگی؟! کل اسرائیلی ها مسلح هستن برا اینکه خوب میدونن غاصب هستن و برا حفظ موجودیتشون باید بکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
برادران حزب اللهی به جای شعار برای کمک به جبهه مقاومت در غزه اعزام شوند
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۴:۱۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
الله الواحد قهار .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
متاسفانه حماس و گروه مقاومت و حامیان ان بدون فکر جنگی را اغاز کردند که اسراییل کودک کش و وحشی مدتها منتظر چنین فرصتی برای نابود کردن مردم در ان منطقه را داشت این بزرگترین اشتباه مقاومت بود. متاسفانه هزینه های زیادی برای مجهز کردن حماس به موشک و سایر تجهیزات صورت گرفت اما حالا دیگر خبری از حمله موشکی به اسراییل نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
شما خیلی طول میکشه بفهمی حماس اشتباه کرده یا نه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۵۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
متاسفانه تا زمانی که خودشون نخواهند هیچ کشوری هیچ کاری نمیکنه. ما بلدیم بگوییم مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
نابودی اسرائیل بسیار نزدیک است برای مقابله با دشمنان باید به قوی ترین صلاح های نظامی دسترسی داشته باشیم به هر قیمتی حتی جنگ با کل دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
درود
شیطان هیچ وقت حلال زاده نبوده
طنابش پوسیدس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
خدایا نابود کن اسرائیل جنایتکاره، خدایا کمک کن، این مردم مظلوم خیلی در رنج و سختی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
فیروزی
۱۳:۴۴ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
ایران، روسیه، سوریه، یمن، لبنان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
ایران وروس روقلم بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
خدایا به حق محمد و آل محمد کاری کن که اسرائیل در این جنگ شکست بخورد
الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
عاشق غرب و کانادا
۱۳:۱۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
انشاالله اگر اسراییل محبت کرد و آتش بس طوفان الاقصی پذیرفت ساندیس خوران زولبیا و بامیه سرچهارراه توزیع کنن ، آقایان یادشان رفت طوفان و جنگ را کی شروع کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
عزیز این تکنیک که برعکس بزنی! برای اینکه افراد را نسبت به حقیقت تلخ آگاه کنی از یک لحاظ خوب نیست! آن هم لوث کردن مسائل مهم بشری! موضوع عواطف و احساس وجدان و اخلاق و ... مهم است که همیشه در راس توجه قرار بگیرند چرا که اگر کم کم بی اهمیت جلوه کنند اصل و اساس زندگی بشری در جهان لطمه غیر قابل جبرانی خواهد خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
نابودی اسرائیل بسیار نزدیک است برای مقابله با دشمنان باید به قوی ترین صلاح های نظامی دسترسی داشته باشیم به هر قیمتی حتی جنگ با کل دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
توحرف نزن اگه فلسطین شروع کردبه خاطرظلم چندین ساله وپایمال کردن حق مردم فلسطین هست اصلا این نجسی های وحشی توسرزمین بیت المقدس که مال شیعیان هست چی میخان جاشون تومستراح هاوفاضلاب هاست تاکوربشن ازانجابرن فلسطین ذلت پذیرنیست مثل بعضی مردم‌وکشورهاوانشااالله بعداین همه سختی اسانی درراه به لطف خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
یه مو از آرون بوشنل کاش تو تن شما بود، عاشق غرب باش اما مغزت و دیگه کلا تعطیل نکن که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۵ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
خاک تو سر مخ فندقیت آخه کودن جان مگه کوری و تاریخ نمیخونی که قریب به ۸۰ ساله اسرائیل و یهودیان دزد و غاصب دارند نسل کشی میکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۳ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
ای بی وجود! این ها جلو جنایت های بیشمار صهیونیست را می خواستند بگیرند. تو که سرت توی آخور اینها است بهتر از هرکسی می دانی یک روز بدون جنایت نداشتند. اف بر تو و امثال تو
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۷:۰۹ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
مرگ بر مزدور
جنگ را اسرائیل آغاز کرد که سرزمین مردم فلسطین را اشغال کرد ننگ بر اسرائیل و اسرائیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
غییییییرت عرررررربی کجاست
سلام به غیرت اعراب ایرانیی خودم که مردانه جلوی دشمن تا دندان مسلح ۸سال دفاع مقدس ایستادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
الهی اللهم اشکوا الیک...
روی حاکمان امارات و عربستان و اردن و ترکیه سیاه تر از همیشه که تامین کننده سوخت و اقلام غذایی صهیونیست ها شدند در این اوضاعی که غزه از همه چیز حتی شرافت انسانی زنانش محروم شده...
الهی که نابودی و مذلت شما ها رو ما شاهد باشیم که دل و قلبمون پاره پاره شد از این همه جنایت و وحشیگری که تاریخ به خودش ندیده...
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
کشور های ترکیه و قزاقستان و عربی کلاهشان را بالاتر بگذارند و خجالت نکشند که بدتر از این خدا نسیبشان کند کسانی که رضایت بر این کشتار و تجاوز ونسل کشی دادند خدا نسلشان را بردارد و زودتر وارد جهنمی کند که شتابان در پی آن هستند
Germany
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
فقط قدرت نظامی جنگ رو در روی رزمندگان شجاع مقاومت
میتونه جلوی این جنایتکاران خونخوار وحشی بی همه چیز رو بگیره

این صهیونیستهای آمریکایی و نوچه شون اسرائیل اینقدر متکبر و مغرور هستن که توهم زدن جهان و ملتها و مردم جهان ارث پدری این بی شرفهاست که هر غلطی خواست بکنن

فقط و فقط با جنگ رو در رو باید پوزه نجس این وحوش متعفن رو به خاک مذلت مالید
Iran (Islamic Republic of)
مارادو
۱۲:۵۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
ببینید کشورهای عربی حامی اسرائیل غیرتتان به کجا رفته ...............................؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
ننگ بر همه کشورهای به اصطلاح مسلمان از ایران تا عربستان تا عراق تا مصر همه همه کشورهایی که ادعای مسلمانی دارن صدای هل من ناصر حسین الان ازغزه میاد ولی دریغ از یک لبیک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
شما کور تشریف دارین و الا تجهیزاتی رو که حماس داره با اون ریشه صهیونیستی رو میزنه از ایران و لبنانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
مرگ بر اسرائیل و آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
کسانی که جنگ را شروع کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
خفه بسه این شده حرفتون مگه همه ذلت دوست دارن مثل تو
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۲:۳۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
اینهمه پهباد و موشک ساختید جرات انداختنش ندارید

مرد باشید حداقل هشدار بدید درصورت عدم عقب نشینی ایران وارد جنگ خواهد شد

بعدش زمینی و هوایی اطراف بیمارستان که سرباز هستن رو بزنید
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۲:۳۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
تف به شرف نداشته دولت و ملت مصر و عربستان و امارات و قطر و اردن . حیف تف.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
وهابیا یا شیعه میشن یا تا ابد اسیر آمریکا و اسرائیل و اروپا می‌مونن و جون خودشون و و زن و بچه هاشون بازیچه و آلت دست اونا میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
حاکمان ملت ها باید تصمیم بگیرند و گر نه بیشتر مسلمانان پشت غزه اند.یمن حکومت و ملت با هم حمایت می کنند.و ما مسلمانان تا فعلا که نتونستیم به اجماع برسیم با این وضعیت همین آش است و همین کاسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
من
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۱:۵۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
این بی شرف ها رو نابود کنید
Finland
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
اسرایل ضعیف بود که ، با یک سطل ماست اسرایل میخواستین نابود کنید ، ۵۰ کشور اسلامی ۱۵۰ کشور غیر اسلامی نتونستن بهش بگن بالای چشت ابرویه ، تو برو آبرو ریزی حمله طالبان و پاکستان به ایران جمع کن حتی نتونستی یک جواب بدی ، اونا موشک زدن ایران بیانیه داده ما براددیم دشمن اختلاف نندازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
باتسلیم حماس صلح برقرار خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
بنظر من ترمز جنگ در غزه خیلی از کشورها از آمریکا اروپا و حتی کشورهای عربی می توانند جلو جنگ و خون ریزی ونسل کشی ها را بگیرند ولی مهترین آنها سازمان بین المللی و حقوق بشر است که اولا اسرائیل را به عنوان جنایت کار جنگی معرفی کند و تمام تحریم ها را بر علیه این رژیم کودک کش انجام دهد و کسانی که سلاح و تجهیزات به آنها می‌دهند هم در فهرست قراردهد و....
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۱:۲۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
بهترین راه مقابله با توطئه‌های رژیم صهیونیستی مقاومت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
تا امریکا پشت این رژیم منحوس باشد کاری از دست کسی برنمیاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
خدایا کسی به غزه نگاه هم نمی کند، خودت این وحوش را ادب کن
Italy
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
شما فقط بلدین بنزین بریزید روش ..مگه اینکه همون کفار بیان قضیه رو جمع کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
قدیمی ها رو باید دهنشون طلا گرفت خود کرده را تدبیر نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
ماشین کشتار رژیم سفاک صهیونیستی باقتل عام ونسل کشی کودکان مظلوم وبی پناه فلسطینی درغزه، دیگه ترمز بریده و هیچ کنترلی بر آن وجود ندارد.و بزودی به قعر دره هلاکت و نیستی خواهد افتاد.این وعده خداست که هیچ ظلمی پایدار نمانده و نخواهدماند
انشاالله همه جهان شاهدنابودی و سقوط این جرثومه فساد و ننگ جامعه بشری خواهند بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
چرا نمیشه ناموس مسلمان رو از زیر دست اینها بیرون کشید ،خدا یا امام زمان رو برسون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
وای چه فاجعه ای نمی دونم چی بگم اهای اونای که فریاد می زدید زن زندگی ازادی کجایید ااهای اونایی که برای یه دختر اینهمه جوون رو به کشتن دادین کجایین پس چرا الان لالین فریاد یزنین نه نمی زنید چون پارسال براتون می صرفید امسال نمی صرفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
شما به جای همه فریاد بزن ببینیم کاری از دستت بر میاد یا فقط تو مجازی ادعا داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
نابودی اسرائیل صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
تا اسیر نگه داری بهونه ای میشه واسه حمله
اسیرا نگه داشتن وقتی در موقع صعفی اشتباه بزرگیه
الان بهترین کار اینه فقط طبق توافق ده تا ده تا ازاد کنی
تا ترمز جنگ کشیده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
بابا این اسیرای لامصبو ازاد کن بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
خود کرده را تدبیر نیست
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۶:۱۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
ایکاش اطلاعاتت از صهیونیسم و یهود زیادتر از این بود
واقعا جای ناراحتی و زور داره ببینی یه ملت مظلوم داره اینطوری سالهای سال عذاب میکشه بعد از ظالم دفاع هم میکنند
نمیدونم اگه خودت اونجا زندگی میکردی همین حرف رو هم میزدی
فکر کردی خدا ما رو به اونها برتری داده که امنیت داری الآن؟
نکنید
بی‌انصافی نکنید
ناعادلانه قضاوت نکنید
پشت ظالم رو اون هم این کثافت‌ها رو نگیرید
Italy
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
مگه هنیه نگفت ما پیروز شدیم؟
United States of America
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
شما که چهل سال میگفتین نابود میکنید اسراییلو ولی تا پای عمل به میدان اومد شدین مثل اعراب بیغیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
هی حرف زدن اون هم زمین اضافه کرد و اقتصاد الان هم این بساط میشه تجربه ای دیگر البته مثل همیشه برای دشمت و برای ما حرف طبق معمول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
کاملا درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
هرکشوری خودش باید از خودش دفاع کنه تو دنیا کسی برای کس دیگه نمی حنگه ما با۷۰ کشور جنگیدیم و پیروز شدیم خودمون تنها فلسطینینی ها هم باید به این بینش برسن خودشون بجنگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
جنایات اسرائیل به جای خود، ولی این خبر تجاوز به زنان دروغ کثیفی است که شبکه الجزیره ساخت و بعد از چند ساعت هم آن را از اخبار خود حذف کرد.

زدن این اتهام حتی به دشمن، وقتی چنین اتفاقی نیافتاده، علاوه بر این که از نظر اخلاقی زشت است باعث تحریک روحیه فلسطینی ها و وارد شدن آنها در مبارزه هم نخواهد شد بلکه صرفاً سبب کاهش حساسیت مخاطب در برابر جنایات واقعی می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
اخه کسی که بچه هارو میکشه اب و غذا رو می بنده تجاوز که کار کوچیکشون میشه دیگه تهمت نمی خواد این یک واقعیت هر جنگیه ه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
مرسی عباس آقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
جهان در گذشته درگیر امپراطوریها و تصرف ممالک و استعمار و غارت و برده داری و نهایت جنگهای جهانی بــود . . .ایده تشکیل سازمان ملل خیلی عالی بود روی نقشه! اما در اجرا ابر نسل کش و اشغالگر عالم آن را در خاک غصبی ( ایالات متحده) ساخت! (با نفوذ و پرداخت دلارهای تا نخورده) این نهاد به اصطلاح بین المللی !!! عملاً بطور خیلی حرفه ای در کل در جهت منافع قدرتهای فاسد نظام سرمایه داری تا بحال قدم برداشته! وقتی قانون درست و قوی جهانی اعمال شود هیچ احدی نه جسارت نه فرصت نه قدرت آن را دارد که اینقدر تند برود که نیاز به کشیدن ترمز آن باشد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
خدا لعنت کنه اسرائیل رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
روزی که بدستور انگلیس و حمایت غرب
فلسیطینی ها کوچانده شدند و قتل عام و نسل کشی کردند
ان روز ...روز مرگ عدالت .حقوق بشر و ازادی بود
تمام کشورهایی که در تشکیل قریه اسقاطیل
دست داشتند و دارند
در تمام جنایت انها شریک و سهم دارند
آخرین اخبار