اجرای طرح نظارت برعملکرد نازل‌های سوخت

مدیرکل اداره استاندارد استان یزد گفت: اجرای طرح تشدید نظارت بر صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع از روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ آغاز شد و در ایام نوروز هم ادامه دارد.

دکتر حمید مطهری مدیرکل اداره استاندارد استان یزد گفت: با قرار گرفتن در آستانه فرا رسیدن عید نوروز و پیش بینی افزایش مسافرت‌های نوروزی، به منظور نظارت بر عملکردجایگاه‌های عرضه سوخت مایع، بازرسان اداره کل استاندارد استان یزد به همراه نمایندگانی از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع را با هدف جلوگیری از کم فروشی در توزیع سوخت مایع، مورد ارزیابی قرار دادند.


مدیرکل اداره استاندارد استان یزد در خصوص جزئیات اجرای طرح گفت: طی این بازرسی‌ها، نازل‌های سوختی که خارج از حدود استاندارد بودند در همان زمان توسط نماینده شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان تنظیم و اصلاح شده و مجدد مورد آزمون صحت سنجی قرار گرفتند.

او دراین خصوص تاکید کرد: نازل‌هایی که مشکل آنها با تنظیم مجدد رفع نشود از چرخه سوخت رسانی خارج شده و بهره برداری مجدد از این نازل‌ها، مشروط به تعمیر و اخذ تائیدیه می‌باشد.

مطهری ادامه داد: آزمون دوره‌ای نازل‌های سوخت، سالیانه دو بار توسط آزمایشگاه‌های همکار تائید صلاحیت شده انجام می‌گیرد و نازل‌هایی که در آزمون قبول شوند با برچسب تاییدیه آزمایشگاه نشانه گذاری می‌شوند.

این مسئول در پایان از همشهریان گرامی دارالعباده یزدتقاضا کرد، در هنگام سوخت گیری حتما به برچسب صحت عملکرد الصاق شده بر روی نازل‌های مربوطه توجه نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.