دادستان کل کشور:

هنجارشکنی در جامعه قابل تحمل نیست

موحدی گفت: برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست.

حجت الاسلام و المسلمین موحدی در دیدار با جمعی از قضات دیوان عالی کشور با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی عبادات در ماه مبارک رمضان به شعار سال جدید اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس و قوه مجریه با توجه به سیاست‌های کلان و اسناد بالادستی بایستی با سرعت برنامه‌های لازم را در جهت تحقق شعار سال تدوین و عملیاتی کنند تا از مشکلات بخشی از مردم که در تنگنای معیشتی هستند کاسته شود و امر اشتغال و تولید رونق بهتری پیدا کند.

وی تصریح کرد: دادستانی کل کشور در اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال، ذیل سیاست‌های تعیینی رئیس قوه قضائیه در کنار و همراه دستگاه‌های اجرایی است تا امر تولید داخل بیش از گذشته رونق بگیرد و وضعیت اقتصادی کشور بهبود یابد.

موحدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کشور ایران از مردمی ولایتمدار و مقید به احکام اسلامی تشکیل شده و این پایبندی و علاقه‌مندی را در تمامی سال‌های پس از انقلاب نشان داده است. مردم به احکام و ارزش‌های اسلامی و مناسبت‌ها و رویدادهای ملی علاقه دارند و حضور گسترده آنان در تمامی صحنه‌های دینی و برنامه‌های ملی نشان دهنده همین مسئله است.

دادستان کل کشور افزود: جامعه به لحاظ گرایش‌های مذهبی یک جامعه مقید و پایبند به شریعت است و نسبت به رعایت ارزش‌های دینی و مذهبی حساسیت زیادی دارد بنابراین برای مردم هنجارشکنی معدود کسانی که بینش و آگاهی دینی لازم را ندارند و یا تحت تأثیر القائات معاندین قرار گرفته‌اند، قابل تحمل نیست.

موحدی با خطاب قرار دادن دستگاه‌های متولی گفت: در مقابل این قبیل اقدامات هنجارشکنانه در ابتدا باید مسئولان فرهنگی و دستگاه‌هایی همچون صداوسیما، سازمان تبلیغات، وزارت ارشاد و…، به آگاهی بخشی مناسب بپردازند. در گام بعدی لازم است دستگاه‌هایی همچون فراجا «با تدبیر» با «جرم مشهود» از هر نوع که باشد، چه تظاهر به روزه‌خواری و چه رفتار‌هایی که عفت عمومی یا احساسات دینی و مذهبی را جریحه‌دار می‌کند، برخورد کنند.

وی با بیان اینکه اجرای احکام اسلامی و برخورد با هنجارشکن مطالبه جامعه، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و عموم مردم اعم از بازاریان، دانشگاهیان و حوزویان است، گفت: علاوه بر این مطالبه عمومی، ما مکلف به اجرای قانون و نظارت بر اجرای قانون هستیم.

تاکید بر حمایت از اقدامات قانونی ضابطین و آمران به معروف و ناهیان از منکر

موحدی با بیان اینکه دادستان‌ها باید از اقدامات ضابطان و آمران به معروف و ناهیان از منکر که مطابق قانون عمل می‌کنند، حمایت کنند، گفت: در سال گذشته دادستانی کل اجرای چند قانون مهم که جنبه حقوق عامه دارد را پیگیری کرد. اجرای قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل، قانون جوانی جمعیت، قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات و قانون حفظ محیط زیست، تهیه پیش نویس لایحه قانونی احیای حقوق عامه و آزادی‌های مشروع از جمله قوانینی است که در جهت تکلیف قانونی، اجرای آن از مسئولان مربوطه پیگیری شده است.

دادستان کل کشور با بیان اینکه همچون گذشته اجرای قوانین مختلف را از دستگاه‌های متولی مطالبه خواهیم کرد، افزود: یکی از قوانینی که از ابتدای سال جاری پیگیر اجرای آن خواهیم بود قانون "حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر" مصوب ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ است.

وی در ادامه اظهار کرد: این قانون و آئین نامه اجرایی آن تکلیف اشخاص حقیقی و حقوقی را مشخص کرده است. باید همه نهاد‌ها و سازمان‌هایی که در این قانون تکلیف دارند وارد میدان شوند و قانون را به درستی اجرا کنند. دادستانی کل نیز در حدود تکلیف قانونی خود یعنی ماده ۱۱ این قانون آماده حمایت حقوقی و قضائی از مجریان قانون است.

دادستان کل کشور اضافه کرد: در راستای تکلیف قانونی خود، طی مکاتبه‌ای درخواست تشکیل جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر را داشته‌ایم تا در اولین فرصت این جلسه با حضور همه اعضای اصلی تشکیل شود و هر کدام از سازمان‌ها و نهاد‌های مسئول با زمانبندی و با توجه به نیاز‌ها و ضرورت‌ها و با رعایت اولویت‌بندی مناسب نسبت به وظیفه قانونی خود عمل کنند تا مشمول مقررات ترک فعل نشوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مرحله دوم انتخابات نیز مشمول مقررات مرحله اول است و بایستی تمام مقررات از سوی نامزد‌ها، مجریان و ناظران دقیقاً مراعات شود.

موحدی اظهار کرد: ستاد مرکزی و ستاد‌های استانی و شهرستانی همچون دور اول انتخابات به تمام اقدامات و فعالیت‌ها نظارت کامل دارند و با هر نوع تخلف و جرمی طبق قانون برخورد می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
چقدر بعضی از مردم سطح فکرشون پایین رفته؟؟ اختلاس بد، دزدی بد، ولنگاری ام بد. نمیشه ک بگیم چون گرونی هست پس دزدی رو بیخیال بشیم، با چون اختلاس هست ولنگاری رو بیخیال بشیم. همه اینها برای کشور و مردم فهمیده عذاب آور
Iran (Islamic Republic of)
اصفهان
۲۳:۲۸ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
کافی شاپ ها را پلمب کنید تا دیگران تکرار نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
از نظر غربگدایان و منافقان فقط اختلاس تخلف است!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
بخور بخور و اختلاس و اخبار هر روز دزدی از مملکت هم قابل تحمل نیست،زمین متری ۱میلیون و۵۰۰هم قابل تحمل نیست،خیلی چیزها که مردم می بینند و از روی مظلومیت حرفی نمی زنند هم قابل تحمل نیست،بیکاری جوانها و ازدواج انها و خانه برای همه مردم و....هیچ کدام قابل تحمل نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
دزدی اختلاس چپاول تصرف رانت غارت زمین خواری هم قابل تحمل نیست
Iran (Islamic Republic of)
یک ایران دوست
۱۲:۰۶ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
یک موضوع در مورد غیرت مرد ایرانی بگویم ، وقتی دشمنان با بی حجابی و فرهنگی غیرت مرد ایرانی را گرفتند نتیجه اش میشود بی تفاوتی در جامعه و در مواجهه با دشمنان کشور ، نمونه بی تفاوتی در جامعه را دیروز در دیم فیلم اتوبوس بی آر تی خط جوانمرد قصاب دیدم که یک نفر داشت یک شخص دیگری را که به مسافران اتوبوس در خصوص مراقبت از موبایل خود در برابر سرقت هشدار داده بود ، آقا دزده داشت با زنجیر به سر و صورت فرد هشدار دهنده می زد با خشونت تمام و مابقی مسافران اتوبوس فقط نظاره گر بودند و هیچ کدام دخالتی نمی کردند ، این بی غیرتی ها در سطح ملی هم همینگونه میشود که در مقابله با تجاوز دشمنان آب و خاک فقط نظاره گر میشوند و هیچ دفاعی از ناموس و کشور خود نخواهند کرد ، در واقع دشمنان کشور با ترویج بی غیرتی کشور را در آینده خلع سلاح می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
این بی غیرتی نیست وقتی مدعی امنیت همه اقتدار و ابهتش رو برای حجاب اجباری خرج میکنه ارازل و اوباش میدون پیدا میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
چرک وخونشان شود . من خانه ندارم تو جوب میخوابم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۹ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
البته فقط برای مردم مستضعف نه برای سرمایه داران ومسئولین محترم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۸ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
معدود ؟؟؟؟ چرا نمیخواین واقعیت قبول کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۲:۱۱ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
آقای دادستان...در مورد زمین خواری احیانا نظری ندارید؟
Iran (Islamic Republic of)
عابد
۰۱:۲۵ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
اگر منظور از هنجار شکنی روزه خواری در ملع عام نیست بیاید شهر های شمالی کشور ببینین چه خبره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
شما خودتون در این وضع اسفناک شریکید حالا چی را میخواین درست کنید. یک سوراخ بود با یک انگشت می شد بندش آورد ول کردید شد تونل حالا هی سخنرانی و تهدید توخالی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
دیگه کاری از دست کسی بر نمیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
جناب دادستان ای کاش هنجارشکنی قاضی های خود که در پرونده های قضایی که به واسطه سفارش پرونده از این رو به آن رو میشود رو هم تحمل نمی کردید و بابی برای ملت باز میکردی که بخاطر این پارتی بازی ها می شد به جایی شکایت کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
فساد سیستماتیک هم برای شما قابل تحمل نباشه لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
حاج آقا این حرفها رو عملیاتی واجرایی کنید
کی باید اجرا کنه؟ خب خودشما وهمکارانتان مسئول اجرا هستید
چقدر قشنگ میشه وظیفه شرعی وقانونی رو کامل وبدون رو دربایستی اجرا کنید بهد گزارشش رو بمردم بدید خیلی بهتر از باید باید گفتن هست.
حکم خدا رو معطل نکنید اجرا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
زمین خواری در جامعه قابل تحمل نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
ولشون کنیدمگه بیکاریم وبیکاریدغصه اینارابخوریم بزاربرن توجهنم راهیه که خودشون انتخاب کردن بایدخوشحال باشیم‌اون دنیاعذاب میکشن وقتی ترک نمازوروزه میکنن وماه رمضان میرن مسافرت عید وبراشون مهم نیست خیلی ها.بی پوشش وبازمیگردن خداوقیامت راقبول ندارن وائمه رامسخره میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
کسی که طوی ایران زندگی میکنه ، علنا میاد تبلیغ مشروب خوری میکنه بعد این رو به مردم نسبت میده میگه هرکی چیپس و ماست موسیر خرید برای اون کارا میخواد . دیگه اسمش گول خورده نیست ، خودش طوی این جرم شریک هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
طوی اینستا طرف بچه سال هجده سالشه علنا تبلیغ مشروب خوری میکنه ، به شکلی که میگه هم شهری هام طوی مسافرتم ..... ، از اون طرف بازیگر فیلم های مستهجن میاد خیابون های کرج .... ، ایران چه خبره؟؟؟ هیچ کس هم هیچ برخوردی نمیکنه. این دیگه اسمش
هنجار نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
فعلا قیمت گوشت و برنج و ماشین و خونه و... مهمتر از چهارتا استوری و پست نوجونای اینستاگرامیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
ایشان راست میگویند. آقایان مسئول این همه هنجار شکنی یعنی اختلاس، سوء مدیریت، فساد اخلاقی و دیگر موارد که از جانب شما سر می‌زند قابل تحمل نیست. از دادستان عمومی کل کشور هم بابت پیگیری این هنجار شکنی‌ها سپاسگزاریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
هرج و مرج مملکت را گرفته ولی شماها خوابید و یا خود را به خواب زدهاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
آره بخدا ... یک بار برای همیشه..اون هم توسط کارشناسان متخصص...کار رو تمام کنید...این قانون عفاف و حجاب..فکر نکنم کار سختی باشه...خشت اول خیلی مهم..خشت اول گر نهد معمار کج...تا ثریا میرود دیوار کج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
تا هنجار شکنی را چه معنی کنید. اگر از هنجارشکنی منظور اختلاس ، کم کاری ، بی مسئولیتی ، تبعیض ، بی عدالتی ، فامیل بازی ، دزدی ، ریا و تزویر ، دروغ و ... باشد واقعا از حد تحمل جامعه خارج شده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
تعریف هنجار شکنی دقیقا چیه؟
دزدی و پارتی بازی و تبعیض برای اجرای قانون برای افراد قدرتمند هم هنجار شکنی هست یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
آن کسانی که دادستان هنجار شکن می نامند معدود افراد نیستند آنها که موافق حجاب هستند در اقلیت هستند
Iran (Islamic Republic of)
دهقانی
۲۲:۰۴ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
هه واقعا باورتون شده شما بی حجاب ها اکثریتین و باحجاب ها اقلیت??
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
مثل اینکه درد بی حجابی از زمین خواری و اختلاس و رانت جعل امضا و ... بیشتره
خدایا شر ما مردم رو از سر این جماعت کم کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
آقای دادستان محترم کشور
بعنوان برادر دو شهید خدمتتان با صدای بلند عرض می کنم فساد خودی ها و غیر خودی ها برای ملت ایران دیگر قابل تحمل نیست
به وظیفه خود عمل کنید و شعار ندهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
دقیقا بینش و آگاهی شما جامعه را ۴۵ سال است که از هر نظر پیشرفت داده است. مرحبا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
به فکر نون مردم باشید خربزه آبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
دزدی ها و اختلاس ها چی عمو
Germany
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
کسانی که اصالت و ریشه در این خاک پاک دارن به قانون و دین و اعتقادات ملت شریف ایران احترام میزارن
اقلیتهای دینی در ایران به احترام مسلمانان ایرانی در ماه مبارک و ماه محرم و صفر خیلی از مسائل را رعایت میکنن و احترام زیادی قائل هستند ولی متاسفانه تعدادی از مسلمانان در این سرزمین پاک‌ این موضوع رو رعایت نمیکنن و این جای تاسف داره و گاهی حیرت برانگیزه که چگونه است که مسائل و احکام شرعی دینیشان را رعایت نمیکنن
Germany
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
شما اول فیلترشکنو خاموش کن پرچمت آلمان نیوفته!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
مردم زیر فشار اقتصادی در حال له شدن هستند، یک عده امیدی به بهبود اوضاع ندارند و می خواهند از ایران به هر طریقی که شده مهاجرت بکنند، آنوقت خواجه در فکر نقش ایوان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
دزد ها و اختلاس گران
مسولین بی لیاقت
اینا قابل تحمله؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
یک کم هم قضات خود را امر به معروف کنید ، شاید براتون عجیب باشه اما آراء عجیب غریبی می دهند اگر قبول ندارید مستندات بفرستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
جعل امضا هم قابل تحمل نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
پس اختلاس و زمین خواری تو ایران جزو هنجارهاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
دلیل اصلی هنجارشکنی های زیاد در جامعه ریشه در دروغگویی دولت مردان و نماینده های مجلس امروز ومسئولین چه امروزی چه در دولتهای گذشته داره که مردم رو بشدت خشمگین وجری کرده ونتیجش میشه هنجارشکنی !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
آقای دادستان محترم ، آیا این همه بی عدالتی در دادگاهها و دادسرا ها قابل تحمل است ؟ از این همه ظلم فقط باید به خدا پناه برد ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
اصل معیشت و اقتصاد کجاست فرعیات مهم شده
Iran (Islamic Republic of)
اصفهانی
۲۰:۰۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
با درود فراوان بی حجابی در جامعه اسلامی باعث انواع فساد ها می شود با بانوان بی حجاب بشدت برخورد شود با تشکر و سپاس
Iran (Islamic Republic of)
کارمند
۱۹:۵۴ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
بله قابل تحمل نیست ولی شما آیا کاری که وظیفه تان بوده را انجام داده اید، موبایل دخترم را ۵ روز به عید مانده از کیفش سرقت کردن که برابر با حقوق دو ماهش هست (تفلک هر روز صبح زود می رود روستا معلمی و ماهی ۷/۹۰۰ حقوق میگیرد ، امسال رفته است سر کار) روز بعد یک دزد موبایل در همان منطقه که سرقت شده بود میگیرد ، از دوستان که در کلانتری است گفت دزد اینجا اعتراف می کند به سرقت ولی این اعتراف برای قاضی اعتبار ندارد و در نزد قاضی می زند زیر تمام گفته هایش و اینگونه است که تبرئه و آزاد می‌شود ، اینها بخشی از ضعف قوانین هست که روز به روز بر تعداد ناهنجاریها اضافه میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
زمین خواری جزو هنجارهاست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
من اگه یک ایرانی حساب میشم از اختلاس وزمینخواری از گرونی بیشتر ناراحت میشم،البته حرف ماها واسه مسی ارزشی نداره
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۹:۳۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
مسله هنجارکشی نیست بلکه برخی در درون نظام قضیه را انچنان بزرگ کردن که کار به لجاجت و لجاجت بازی کشانیده شد چرا که امروز اقازادگان این مملکت در دامن پرمهرو محبت شیطان بزرگ در حال پرورشند انجا شما بخواهید بچه مردم را به راه راست هدایت کنید نتیجه اش همین است ان طرف می گوید برو و بچه خودت را به راه راست هدایت کن این یک سنت الهی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
باید با بی حجابی و اعمال منافی عفت برخورد محکم بشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۳۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
هنجار شکنی و دزدی و بی سوادی و عدم پاسخگویی و... مسئولین هم برامون قابل تحمل نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
مردم بدبخت همیشه خوب مقید بودند ولی آن بی رحم های دور بشقاب چین دروغگو و مجیج گو میلیارد میلیارد اموال بیت‌المال را می بلعند و بسیار نزدیک هم هستند بگویید نه به مردم مظلوم و بدبخت که مورد ظلم واقع شده اند چه می گویی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
اگه ما هم جزو مردم‌محسوب بشیم ، ما هیچ مشکلی با پوشش دیگری نداریم ، آگاهی و دانش کافی هم داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
آقای موحد این هنجار شکنان که میفرمایید نسل پروره جمهوری اسلامی هستند اینها نتیجه عملکرد مسیولین بی کفایت هست اینها نتیجه اعمال ضد و نقیض به اسم اسلام هست نتیجه کم کاری آقایان روحانیون و مبلغین دینی هست . اینها نه دشمن هستند نه برانداز بلکه اعتراضات و نارصایتی خود را بدین صورت نشان می دهند وقتی که اجازه هرگونه اعتراضی به خشونت کشیده میشود وقتی که حرفهای ملت بگوش مسئولین نمیرسد یا اگر برسد هیچ تاثیری در عملکرد آنها صورت نمیگیرد وقتی که نمایندهای ملت در مجلس بجای اینکه حرف ملت را بزند نماینده دولت و مسخ رانت و اختلاص شده اند نتیجه همین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
ایضا زمین خواری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
لطفاً جهت توجیه کارهای خودتون متوصل به خانواده شهدا نشوید
از نظر ما نبود روسری و غیره هیچ منافاتی با جامعه ندارد لطفاً همچون کارهای گذشته مردم رو روبری هم قرار ندین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
شهیدی شما برای دین و کشور نرفته بوده و کشته شده بلکه از منافقین و ستون پنجم دشمن در بین نیروهای ایران بوده و کشته شده ، من خانواده شهید از این برهنگی در جامعه بسیار ناراحت هستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
برای مردم تورم افسارگسیخته و فساد مسئولین و حضرات آقایون قابل تحمل نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
زمین چند صد هزار میلیاردی قابل تحمل نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
اختلاس و ریا کاری مسئولین هم قابل تحمل نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
اونوقت فسادو دزدی آقایون چی جامعه میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
بی حجابی و بد پوششی در جامعه واقعا زننده اس
خانواده ها کاقعا با بد پوششی دخترانشان کنلر آمدن
غیرت از بین رفته
واقعا امام زمان باید دیگه بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
دزدها هم قابل تحمل نیست
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۴۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
فساد و اختلاس و دزدی و گرانی بیکاری دروغگویی مسئولان هم برای مردم قابل تحمل نیست جناب دادستان ، آیا کاری میکنید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
اختلاس و رانت خواری هم هنجار شکنی بحساب میاد؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
فقر و فساد هم قابل تحمل نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
از نظر قوه قضائیه فقط افشاگران فساد قابل تحمل نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
آیا دزدی و اختلاس و زمین خواری و کوچک کردن صفره ی مردم و خرج کردن پول نفت برای کسانی بجز مردم ایران هم جزء هنجار شکنی است؟ آیا از این موارد هم به این اندازه بی تحمل خواهید شد؟
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۸:۱۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
هنجار شکنی قابل تحمل نیست.بله.
رانت و زمین خواری قابل تحمل نیست.
چای دبش قابل تحمل نیست و کسانی که پشت صحنه آن هستند باید محاکمه شوند.
برکناری مدیر چای دبش اهانت به شعور ملت است.کسانی که ۳ میلیارد دلار به او دادند باید محاکمه شوند. چیزی از اراده برای مقابله با فساد ندیده ایم.
اگر کسانی ادعا کنند فساد سیستماتیک است چه پاسخی وجود دارد ؟؟؟!!!
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
هر وقت شما با هنجار شکنی های چای دبش و ایران خودرو و سایپا و وزیران و نمایندگان مجلس برخورد کردین بعدش واسه جامعه اظهار نظر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
ایا فقط هنجارشکنی یک عده از مردم قابل تحمل نیست ؟ با دزدی های کلان از بیت المال هم برخورد کنید وگرنه این شک در مردم بوجود می آید که قانون فقط برای مردم است و شامل شماها نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
زودتر مقابله کنید،با بدحجابی،با رانت،با فساد
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۷:۴۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
جناب‌دادستان ولی اختلاص و زمین خواری قابل تحمل هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
سخنرانی در مورد معیشت مردم در دو جمله مختصر!!!
سخنرانی در مورد هنجارشکنی و داستانهای دیگر یک خروار!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
درسته ولی چرا فقر نمیگین ما یه غذای خوب نیتونیم بخریم این قابل تحمل هست برای مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
حاضرم حیوون ببینم ولی هنجارشکن نه.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
بعضی ها تیپ های زشت و زننده ای دارند که باید باهاشون برخورد بشه
چه مرد و چه زن
فرقی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
دزدی و اختلاس از بیت المال و گرانی هم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
فقط حرف می زنید. سلطان حرفید در هر حالی که دوصد گفته چون نیم کردار نیست. با این وادادگیتان نابود کردید حجاب را و چیزهای دیگر را. نمیتونید ظاهر جامعه شهید داده را اسلامی کنید. عرضه تان برخورد با دزد و قمه کشه. بدانید پشت سرش عذاب الهی خواهد آمد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
هنجارشکنی یهنی اختلاس و دزدی اونم از نوع افراد مشهور که جدی گرفته نمیشن
بله مردم تحمل این نوع هنجار شکنی و حق خوری رو ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
گوشت کیلویی ۸۰۰ تومن و دلار ۶۲ تومن هم قابل تحمل نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
زمین خواری و اختلاس برای مردم قابل تحمل نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
جناب دادستان حالاکه شماراخواب وجامعه را نکبت بیحجابی وبیحیایی
پرکرده است ایکاش شما مسئولین ازخواب غفلت بیدارمیشدید و جامعه را ازاین نکبت نجات میدادید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
آقای محترم در مورد معیشت مردم هم بگین
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۶:۴۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
اگه منظور ححابه
بیخیال موی سر بشید
خودتون رو بکشید نسل جدید درک نمیکنه چرا پوشوندن یا نپوشندن موی سر اینقد مهمه
و چرا قراره نپوشندن موی سر باعث فساد بشه موئه دیگه
مردا هم دارن حیوانات هم دارن و یه چیز غیر زنده و غیر تحریک کننده س
بجاش با اختلاس گران و زمین خواران و مفسدان اقتصادی و کلاه بردار ها و سارقان و خفت گیران مبارزه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
واقعا چ داستانیه درک نمیکنیم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
دزدی و دروغگویی هم قابل تحمل نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
کاش یکمم اینجوری به فکر اقتصاد و حال جوونا بودید پارسال که اونجوری تموم شد وای به حال امسالمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
جناب موحدی به خدا چهره ایران دیگه شبیه کشوری با اولویت مسلمانی نیست ما به شما قانونگذاران و مجریان قانون امید بستیم واقعا به کجا داریم میریم. بالاخره تکلیف ملت باید روشن بشه کدوم وری حقه. آیا ما در فرانسه می‌توانیم با حجاب کامل و آزادانه زندگی کنیم؟!؟! قطعا خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
من نمیدونم ارزش‌های اسلامی از نظر شماها چیه ولی به نظر من حتی به خانمها باید مجوز آرایش آقایون رو بدن چون تقریبا تماسی با هم ندارن و حتی میشه پشتی صندلی آقایون رو بصورت سرتاسری و استوانه ای کرد و آقایون نصفه جلو رو بعد از نشستن ببندن تا ناخواسته بدن خانمها با بدن آقایون تماس پیدا نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
یعنی خوش بحالت که کلا تعطیلی . با وجود امثال تو معلوم میشه که متأسفانه دشمنان در نود درصد اهدافشان کاملا موفق شده‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۸ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
راجع به چیزی که نمیدونی اظهار نظر نکن. نظر شما مهم نیست، نظر خدا مهم است البته اگر اجازه بدهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
??????????????????
Germany
ناشناس
۰۲:۱۴ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
چی زدی تو ؟؟؟؟
حالت اصلا اصلا خوب نیست
سر جدت وقتی حالت خوب نیست داری تو فضا سیر میکنی نظر نده
با این نظرات فیلسوفانه و بلاهت نادانی تو آدم غصه ش میگیره که با چه کسانی هم عصر هم زمان شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
الان من یک مرد آرایشگر هستم.بفرمایید شما راضی هستین ناموسشان بیاد پیشم آرایشش رو انجام بدم؟ اگه جواب بله است که وای به غیرتت که واسه جامعه راه فحشارو باز میکنه و اگه نه. که بازم وای به غیرتت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
در همچین حالتی صندلی درست کار نمی کنه اثلا گوش نمی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۵ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
شما برو اروپا اونجا راحت تری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۷ فروردين ۱۴۰۳
آرایش کردن تخصص زناست و خیلی بهتر از آقایون این کار رو انجام میدن
آخرین اخبار