ممنوعیت تردد در محور‌های کرج_چالوس اعمال شد/ ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی کشور از جمله آزادراه تهران _شمال گزارش شده است.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است و شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا دزدبند هستیم.

به گفته وی  ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، گزنک و آب اسک و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های آب اسک، گزنک و بایجان و  آزادراه قزوین – رشت مسیر (شمال به جنوب) محدوده سراوان و حدفاصل دشتگان تا رودبار و مسیر (جنوب به شمال) محدوده کومسار گزارش شده است.

او می گوید: ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران محدوده جاجرود ،محور رودهن – تهران حدفاصل جاجرود تا خروجی اتوبان بابایی و محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های شیرگاه و پل سفید گزارش شده است.

محرابی نیا بیان کرد: تردد روان در آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) را شاهد هستیم و   محور چالوس دارای بارش برف و باران و سایر محور‌های شمالی دارای بارش باران گزارش شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور درباره  آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور‌ها  گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج - تهران محدوده‌های نظر آباد، حسین آباد و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ، آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا حسین آباد و کمال شهر تا پل کردان گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار