خشم سنگاپور از اقدام سفارت رژیم صهیونیستی

توسل جستن سفارت رژیم صهیونیستی برای اعطای مشروعیت به این رژیم با استناد به قرآن کریم، خشم مقامات سنگاپور را برانگیخت.

مقامات صهیونیست بار‌ها در استدلال خود برای نسل کشی فلسطینیان به کتاب مقدس انجیل و تورات استناد کرده و مدعی شده اند این سرزمین موعود یهودیان است. در جدیدترین خلاقیت از این دست، سفارت رژیم صهیونیستی در سنگاپور به قرآن کریم برای استناد به این موضوع پرداخت!

به گزارش الجزیره، وزارت کشور سنگاپور امروز (دوشنبه) اعلام کرد از سفارت اسرائیل در این کشور خواسته است پیام حساسیت برانگیزی را که در شبکه‌های اجتماعی منتشر ساخته، پاک کند. 

در این پیام که از سوی سفارت رژیم صهیونیستی در شبکه‌های اجتماعی در ماه مبارک رمضان منتشر شده، با استناد به قرآن کریم، کتاب مقدس مسلمانان، تاکید شده نام اسرائیل در این کتاب ۴۳ بار مطرح شده، اما خبری از نام فلسطین نیست!

وزارت کشور سنگاپور به عنوان یک کشور اسلامی امروز اعلام کرد پس از این پیام حساسی برانگیز، از وزارت خارجه خواسته شد از سفارت اسرائیل بخواهد این پیام را از شبکه‌های اجتماعی حذف کند. 

سفارت رژیم صهیونیستی بلافاصله پس از درخواست دولت سنگاپور اقدام به حذف این پیام کرده است. 

سنگاپور می‌گوید پیامی که سفارت اسرائیل در حساب کاربری خود منتشر کرده بود غیرقابل پذیرش است. این پیام حساسیت زا و نامناسب بود. 

پیش از این دنی دانون، نماینده پیشین رژیم صهیونیستی در سازمان ملل و از اعضای بلند بالای حزب لیکود در شورای امنیت در پاسخ به دلیل کشتار فلسطینیان، کتاب مقدس را بر روی دستان خود بلند کرده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار