تردد بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو طی یک روز در قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: یک میلیون و ۳۳۳ هزار و ۶۱۸ دستگاه خودرو طی یک روز گذشته در مسیر‌های ارتباطی استان توسط ۴۰ دستگاه تردد شمار به ثبت رسید.

جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: از ۲۵ اسفندماه گذشته و همزمان با آغاز سفر‌های نوروزی تا ۶ فروردین ماه جاری ۱۳ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۴۱۳ خودرو در جاده‌ای استان تردد داشته اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۱۰ درصدی روبرو بود.

وی با اشاره به جابه جایی مسافران این استان در ایام تعطیلات نوروزی، اضافه کرد: همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی و از ۲۵ اسفنده ماه گذشته تا پایان ۶ فروردین ماه جاری ۲۸ هزار و ۶۹۹ مسافر توسط ناوگان اتوبوس و سواری در پایانه‌های مسافربری استان به اقصی نقاط کشور جا به جا شدند.

به گفته وی، تعداد مسافران جا به جا شده توسط ناوگان اتوبوس و سواری در پایانه‌های حمل مسافر استان قزوین در مدت زمان سال گذشته ۳۳ هزار و ۵۶۱ مسافر بود که در این زمینه با کاهش ۱۷ درصدی روبرو هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین بیان کرد: با توجه به موجو دوم سفر‌های نوروزی و همزمان با بازگشت مسافران به شهر‌های خود، به رانندگان توصیه می‌کنیم تا ضمن آرامش در طول سفر، از هرگونه گونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد و همچنین توقف در حاشیه راه به طور جدی خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.