نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود

معاون بازسازی مسکن روستایی گفت: نوسازی واحد‌های مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی و خود روستاییان امکان پذیر خواهد بود.

مجید جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت:  بخش عمده ای از پروژه های مسکن روستایی از طریق خود روستاییان اجرایی می شود بنابراین در روستا ها ما شاهد استفاده عمده از ظرفیت های مردمی هستیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ هزار قطعه زمین در قالب طرح جهش تولید مسکن به متقاضیان واگذار شده است گفت: همین واگذاری اراضی به متقاضیان برای مهاجرت معکوس خود نشان می دهد که شعار استفاده از ظرفیت های مردمی در جهش تولید محقق شده است.

جودی افزود : در حال حاضر روند نوسازی بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاها همزمان با پرداخت تسهیلات ساخت۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی  آغاز شده و متقاضیان می توانند با دریافت این تسهیلات خود اقدام به ساخت مسکن کنند.

او گفت: نوسازی واحدهای مسکن روستایی خود از طریق همین مشارکت های مردم روستایی امکان پذیر خواهد شد و شاهد رونق بازار مسکن در روستاها خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرزند چهارم که کپن نداشت
۱۳:۵۹ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
با ۳۵۰ میلیون تقریباً میشه ۱۷ متر خونه ساخت ، البته به طور میانگین هزینه ی خونه هفتاد متری میشه متری ۲۰ میلیون که هزینه کاشی سرامیک درجه دو غیر صادراتی حمام و سرویس و آشپزخونه تقسیم بشه رو گچ ساده اتاق ها بدون کاغذ دیواری و خرجای آنچنانی که قاعدتاً وقتی خونه کوچیکتر بشه این میانگین بالاتر می‌ره
آخرین اخبار