فرماندار ویژه مهاباد:

اقامت گردشگران در مهاباد ۲۷ درصد افزایش یافت

فرماندار ویژه مهاباد گفت: نوروز امسال بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ مسافر در مراکز اقامتی این شهرستان پذیرش شده‌اند که در مقایسه با پارسال ۲۷ درصد افزایش یافته است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد  امروز در حاشیه بازدید از استقرار اماکن خدمات‌رسان و اجرایی سفر‌های نوروزی، گفت: همچنین از ابتدای تعطیلات ایام عید تاکنون بیش از ۱۲۶ هزار نفر هم از مراکز تاریخی، طبیعی و گردشگری این شهرستان بازدید کرده‌اند که د مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ۷ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه این شهرستان یکی از شهر‌های گردشگرپذیر منطقه است، تاکید کرد: تمام ادارات خدمات رسان از جمله هلال احمر، میراث فرهنگی، بهداشت و درمان، راهداری و پلیس راهور به صورت شبانه روزی در راستای راهنمایی و کمک به مسافران آماده باش هستند.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به افزایش تردد در محور‌های مواصلاتی این شهرستان، اضافه کرد: خوشبختانه میزان تصادفات جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی این شهرستان کاهشی بوده و تاکنون مورد فوتی ثبت نشده است.

عباسی همچنین از مسافران و هموطنان خواست با توجه به افزایش تردد و شلوغی محور‌های مواصلاتی عجله و سرعت زیاد خودداری کرده و نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دقت لازم را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.