شش هزارو ۲۲۰ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان متعهد به بهبود رفتار‌های ترافیکی شدند

از آغاز طرح ملی خدمات نوروزی شش هزارو ۲۲۰ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان متعهد به بهبود رفتار‌های ترافیکی شده و به پویش بهرفت پیوستند.

 سیدمحمدمهدی سجادی  مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: بهرفت پویش بهبود رفتار‌های ترافیکی است و با پیوستن به پویش بهرفت به رانندگان یادآوری می‌شود همواره از سالم بودن خودرو از لحاظ فنی، اطمینان حاصل کنند و در حین استفاده از تلفن همراه توقف کرده و سرعت و سبقت مجاز را رعایت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان افزود: افراد با امضای این میثاق‌نامه تلاش می‌کنند تا در صورت خستگی و خواب آلودگی به ویژه ۳۰ کیلومتری هر شهر و هر یک و نیم ساعت رانندگی توقف کرده و ۱۵ دقیقه استراحت و مجددا به مسیر خود ادامه دهند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۱ پست ثابت بشردوستانه در پویش بهرفت گفت: در این پویش فرهنگ ساز با رانندگان به صورت چهره به چهره صحبت شده و آنها برای پیوستن به پویش تشویق می‌شوند.

سجادی با اشاره به آموزش کودکان ضمن بازی و نقاشی در فضای دوستدار کودک کودک خاطر نشان کرد: بخش مهمی از آموزش‌های جوانان به کودکان موارد مربوطه رعایت ایمنی حین رانندگی است تا در سفر به والدین یادآوری کنند.

برچسب ها: نوروزی ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار