افزایش ۱۵درصدی تردد خودرو‌ها در مسیر‌های ارتباطی قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: تردد خودرو‌ها در مسیر‌های ارتباطی استان و در تعطیلات نوروزی امسال، ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: ۴۰ دستگاه ترددشمار نصب شده در سطح مسیر‌های ارتباطی آزادراهی، بزرگراه و اصلی نشان می‌دهند که از ۲۵ اسفنده ماه گذشته تا پایان هشتمین روز از سال جدید، ۱۶ میلیون و سه هزار و ۶۸۷ دستگاه خودرو سبک و سنگین از راه‌های ارتباطی استان عبور کرده اند.

وی با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی تردد خودرو‌ها در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ این استان، بیان کرد: براساس آمار‌های موجود، سال گذشته و طی مدت یاد شده ۱۳ میلیون و ۹۰۶ هزار و ۶۵۷ دستگاه خودرو از مسیر‌های ارتباطی این استان عبور کرده بودند.

حق لطفی اضافه کرد: این در حالی است که تردد خودرو‌ها در هشتمین روز از سال جدید یک میلیون و ۳۱۷ هزار و ۴۸۵ دستگاه بود که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۴۵ درصدی روبرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین یادآور شد: با توجه به اینکه در میانه تعطیلات نوروزی و در موج دوم سفر‌ها قرار داریم به رانندگان توصیه می‌کنیم تا در طول سفر از هرگونه سرعت و سبقت بی مورد و تغییر مسیر‌های ناگهانی خودداری کرده و ضمن اجتناب از صحبت کردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو، فاصله طولی را رعایت و از توقف در حاشیه راه به شدت پرهیز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.