۷۰ هزار نفر حامی ایتام در آذربایجان‌غربی هستند/ لزوم ارتقای سرانه پرداختی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: ۷۰ هزار نفر حامی ایتام و فرزندان محسن در استان هستند که سرانه دریافتی این فرزندان نسبت به میانگین کشوری باید بسیار ارتقا یابد.

رضا مهرافروز مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: سرانه فرزندان یتیم استان بیش از ۷ میلیون ریال و کودکان محسنین بیش از ۳ میلیون ریال است که میانگین کشوری آن به ترتیب به ۱۰ میلیون ریال و ۵ میلیون ریال می‌رسد.

وی اضافه کرد: حدود ۱۱ هزار فرزند محسنین و ۶ هزار و ۵۰۰ یتیم هم در سطح استان تحت پوشش حمایت‌های حامیان و کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه طی یک ماه گذشته هزار و ۵۳۱ میلیارد ریال کمک از سوی خیّران در استان برای نیازمندان پرداخت شده، اظهار کرد: امسال در راستای پخت و توزیع غذای گرم ببن خانواده‌های تحت پوشش، ۲۰۰ آشپزخانه در سطح استان راه اندازی شده است.

مهرافروز از توزیع بیش از ۶۴ هزار پرس غذای گرم بین ۳۲ هزار خانواده نیازمند در آذربایجان‌غربی خبرداد و افزود: تاکنون از تعهد ۷۰۰ میلیارد ریالی این نهاد، ۳۰۰ میلیارد ریال در راستای طرح اطعام خانواده و کودکان تحت پوشش هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.